مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برای انجام خرید عمده از فروشگاه ابزار مهد ابزار و مشاهده قیمت همکاری، بایستی یک حساب کاربری همکار تایید شده در نظر بگیرید. برای تایید حساب همکار خود، مراحل زیر را دنبال کنید. فرآیند ثبت نام و تایید حساب در عرض چند دقیقه انجام خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید با شماره تماس 09122502932 تماس بگیرید.

جامعه آماری

0 +
همکار
0 +
تنوع کالایی
0 +
برند
0 +
واردات کالا

مراحل صدور فاکتور رسمی

مزایای همکاری

پیشنهادهای ویژه با مدت محدود
در قسمت حساب کاربری ابزارفروشان به صورت روزانه و هفتگی پیشنهادی ویژه با تخفیفهای استثنایی ارائه خواهد شد. این پیشنهادها دارای مدت زمان محدود بوده و با توجه به میزان تخفیفها موجودی کالاهای داخل فروش ویژه محدود خواهد بود
ارائه فاکتور رسمی
فروشگاه مهد ابزار به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه خدمات بازرگانی، با افتخار فاکتور و پیش‌فاکتورهای رسمی را به مشتریان ارائه می‌دهد. ما با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ترخیص کالاها، مشتریان خود را از طریق مراحل ترخیص و صدور اسناد به شکلی کاملاً معتبر و با سابقه همراهی می‌کنیم.
تخفیف روی قیمت محصولات
تعداد زیادی از محصولات دارای قابلیت تخفیف روی تعداد بالای خرید تنها برای ابزارفروشان ثبت نام کرده فعال و قابل مشاهده خواهند بود.
اطلاع از آخرین قیمت‌ها
در پنل مربوط به ابزارفروشان آخرین لیست قیمت منتشر شده توسط برندها به صورت تجمیع شده و در قالبی استاندارد قابل مشاهده خواهد بود که این امکان شرایط راحت و مناسبی را برای قیمت گذاری جهت مصرف کنندگان فراهم می‌سازد
ثبت سفارش تلفنی
برای سهولت و تسریع روند ثبت سفارش و برآورده سازی نیاز همکاران ابزارفروش، از این پس امکان ثبت سفارش و پیگیری سفارشات ثبت شده از طریق تماس فراهم خواهد بود. از این پس در شرایط عدم دسترسی به اینترنت و به وبسایت نیز می‌توانید از خدمات مهد ابزار بهره‌مند شوید

امکانات همکاری

اطلاع از آخرین قیمت‌ها
گواهی ارزش افزوده
کسب درآمد بی انتها
عدم نیاز به فضای فیزیکی

سوالات متداول

قبل از خرید

تمامی محصولات مهد ابزار دارای گارانتی اصالات کالا و 7 روز ضمانت برگشت محصولات می‌باشد. لازم به ذکر است که این خدمات تنها خدمات مجموعه مهد ابزار می‌باشد و گارانتی برخی محصولات با توجه به شرکت‌های سازنده از 6 ماه تا 3 سال گارانتی را دارا خواهند بود.

این امکان وجود دارد که برخی محصولات نیاز به بروزرسانی ( در لحظه ) داشته باشد، برای همین در صورت وجود هر گونه ابهامی می‌توانید مستقیم با پشتیبانی تماس بگیرید.

کاربران محترم می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی موجود در سایت با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

از مهمترین مزایای فروشگاه مهد ابزار که سبب جلب اطمینان بسیاری از مشتریان ما شده است، داشت محیط فیزیکی جهت خرید حضوری و دریافت مستقیم محصولات از فروشنده می‌باشد.

تیپاکس – چاپار – پست – ترمینال – باربری

بعد از خرید

بین 1 الی 10 روز کاری ارسال محصولات زمان می‌برد.

در صورت ارسال فوری محصول بین 3 ساعت تا 3 روز کاری می‌توانید با فعال کردن گزینه پردازش سریع، محصول خود را سریعتر دریافت کنید.

بسته بندی کالا به دو صورت انجام می‌شود:

  1. نوع اول: محصولات با بسته بندی خود شرکت انجام می‌شود.
  2. نوع دوم: پک حباب دار جهت ضد آب و ضد ضربه شدن محصولات که در صورت اطمینان از سلامت کالا حین حمل و نقل محصول باید هنگام خرید گزینه بسته بندی ویژه را فعال نمایید.

دریافت بیجک و کد رهگیری از طریق واتساپ که بزودی در پروفایل شخصی کاربران بارگذاری و قابل مشاهده خواهد بود.

در صورتی که کاربر کالای خود را خریداری نماید و خارج از تهران باشد و گزینه پرداخت در محل را انتخاب نماید، کارشناسان خرید او را لغو می‌کند.

قیمت گذاری تمامی محصولات در مهد ابزار به تومان و با توجه به این که این قیمت‌ها توسط اپراتور انجام می‌شود. در صورت وجود هرگونه اختلاف اختلاف در قیمت‌ها، اطلاع رسانی شما عزیزان موجب خرسندی ما خواهد شد.

بله … بزودی برای مشتریان ثابتی که تعداد بالا محصول خریداری می‌کنند، امتیازات بسیار ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

اطلاعات تماس

تماس با کارشناسان و درخواست فاکتور رسمی

ارتباط از طریق ایتا

ارتباط از طریق ایمیل