مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

میلواکی چراغ تهتانی M12 جدیدی را طراحی کرده است که برای استفاده در صنعت خودرو طراحی شده است. نام کامل این چراغ M12 Underbody Light 2126-21XC می باشد. البته با نام 2126-20 به عنوان محصول ساده نیز شناخته می شود. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

انتظار می رود که مدل جدید چراغ تهتانی M12 کمپانی میلواکی (Milwaukee) ، دسامبر 2021 منتشر شود. نوع ساده ی این محصول 179.00 دلار و نوع کیت آن 259.00 دلار قیمت خواهد داشت. این چراغ همانطور که از نامش پیداست ، به گونه ای طراحی شده است تا روشنایی را زیر خودرو تأمین کند. با در نظر گرفتن این موضوع ، این چراغ دارای یک پایه مغناطیسی قوی است که برای اتصال به بالابر ماشین استفاده می شود.

چراغ تهتانی M12 همچنین دارای یک بازویی است که زاویه ای به سمت بیرون دارد و سر چراغ را به سمت بالا نشان می دهد. این چراغ می تواند بچرخد و در جهت نور نقطه ای دقیقاً همان جایی که شما نیاز دارید بچرخد. همه ی این ها به لطف اتصالات دوگانه ای است که 300 درجه افقی و تا 180 درجه عمودی می چرخند. آهن ربا و اتصالات دوگانه ، روشنایی را بدون نیاز به دخالت دست ارائه می دهد. این چراغ روشنایی 1200 لومن قوی ارائه می دهد.

چراغ تهتانی M12 میلواکی به نام 2126-21XC دارای ویژگی به نام TRUEVIEW می باشد. این ویژگی برای روشنایی ملایم و دمای رنگ خنثی است تا رنگ ها همانطور که هستند ظاهر شوند. این چراغ دارای 3 حالت روشنایی کم ، زیاد و متوسط ​​می باشد. با استفاده از این چراغ در بالاترین میزان روشنایی می توانید تا 5 ساعت روشنایی دریافت کنید. این مقدار در حالت روشنایی کم به 15 ساعت تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *