مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

میلواکی 2 نوار ماهی فولادی ضد زنگ جدید خود را معرفی کرد. کمپانی میلواکی (Milwaukee) این دو محصول جدید را به عنوان گزینه هایی مقاوم در برابر زنگ زدگی معرفی کرده است. این دو محصول قرار است اکتبر 2021 منتشر شوند. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

این خبر توسط وبسایت Tool Craze منتشر شده است. این وبسایت گفته است که نمی تواند صحت اطلاعات هر ابزاری که در این مقاله ذکر شده است را تضمین کند. ادعاهای بازاریابی تولیدکنندگان ممکن است همیشه انتظارات را برآورده نکنند. Tool Craze وابسته به آمازون و شرکت های دیگر مثل Home Depot ، Acme Tools ، Ohio Power Tool ، Tool Nut ، Lowe’s ، Ebay و Walmart می باشد.

این 2 نوار ماهی فولادی ضد زنگ جدید علاوه بر نوارهای ماهی پلی استر ، عملکرد مشابهی با نوار ماهی فولادی دارند. اما می توانند در محیط های کار با رطوبت بالا بدون نگرانی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاومت کنند. این دو مدل در دو متراژ 120 فوت و 240 فوت عرضه می شوند. هر دو مدل از نوار فولادی ضد زنگ 1/8 اینچی استفاده می کنند. کمپانی میلواکی می گوید این نوارهای جدید از جنس فولاد ضد زنگ دارای یک قاب با اصطکاک کم برای استفاده ی صاف و برگشت به عقب هستند.

این 2 نوار ماهی فولادی ضد زنگ جدید همچنین دارای علامت های قابل مشاهده با لیزر هستند که به ردیابی عمق کمک می کند. دسته ی جانبی این محصول دارای حالت قرارگیری دست می باشد. سوراخ مرکزی این محصول برای موقعیت های مختلف طراحی شده است. همچنین نوک این نوار جوش داده شده است تا تقویت شده و دوام بیشتری را ارائه دهد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *