مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

کمپانی کلین تولز یک چراغ ایمنی قابل شارژ جدید طراحی کرده است که بر روی کلاه ایمنی قرار می گیرد. این چراغ نه برای روشن کردن ناحیه بلکه به عنوان یک چراغ ایمنی طراحی شده است تا بتوانید دیده شوید و شما را ایمن نگه دارد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

چراغ ایمنی قابل شارژ جدید کلین تولز

این چراغ ایمنی قابل شارژ جدید کمپانی کلین تولز (Klein Tools) ، با مگنت 56063 می باشد. این چراغ همانند یک چراغ عقب دوچرخه برای یک راننده شب کار می کند. این محصول یک نور قرمز روشن نشان می دهد که مفهوم من اینجا هستم ، مراقب باش را می رساند. اما این چراغ به جای روشن کردن عقب دوچرخه ، پشت کلاه ایمنی را روشن می کند تا بتوانید شب ها یا در محیط های کم نور دیده شوید. کلین تولز اشاره کرده است که با این چراغ حتی در محیط های فعال ، پر سر و صدا و یا روشن هم دیده شوید.

چراغ ایمنی قابل شارژ کلین تولز با مگنت 56063 به شما کمک می کند تا دیده شوید و مورد توجه قرار بگیرید. در نتیجه این چراغ شما را از صدمه و آسیب دیدن در امان نگه می دارد. زیرا با استفاده از این چراغ ، بقیه ی افراد متوجه وجود شما خواهد شد. این چراغ یک نور قرمز ارائه می دهد و دارای یک الگوی چهارگانه منحصر به فرد است. بنابراین کاربر می تواند از بالا ، کناره ها یا مستقیماً رو به نور مشاهده شود.

این چراغ به گونه ای طراحی شده است که به پشت کلاه ایمنی محکم چسبانده می شود. این چراغ دارای دید 1/4 مایل و حداکثر 50 ساعت استفاده می باشد. این چراغ همچنین دارای آهنربای داخلی برای استفاده آزاد از کلاه ایمنی است. این چراغ از نظر استحکام دارای استاندارد IP65 و امتیاز افتادن از ارتفاع 10 فوت است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *