مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

کمپانی ریوبی (Ryobi) اخیراً با سیستم 40V OPE خود بسیار مشغول بوده است و به تازگی 6 برف روب جدید معرفی کرده است. دستگاه های معرفی شده شامل 4 دستگاه برف روب 40 ولتی جدید و 2 بیل برفی قدرتمند می باشند.

انتظار می رود همه ی این محصولات پاییز امسال منتشر شوند. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

اولین برف روب : Ryobi 40V HP Brushless 24 Two-Stage Snow Blower RY40870

این برف روب در جایگاه اول از 6 دستگاه جدید قرار می گیرد. این دستگاه قدرت پاک کردن مسیری به عرض 24 اینچ و ارتفاع تا 21 اینچ را دارد. یک موتور قوی بدون برس این کار را سریع انجام می دهد. همچنین به کاربر اجازه می دهد تا در سرعت های مختلف بتواند به راحتی و ظرافت با دستگاه کار کند. مجرای فلزی این محصول به شما اجازه می دهد تا زاویه 180 درجه داشته باشید. همچنین اهرم مجرای فلزیبه شما این امکان را می دهد که محل بارش برف را کنترل کنید.

آیا تا بحال هوا آنقدر سرد بوده است که نتوانید برف را پاک کنید ؟ ریوبی با استفاده از چنگک های گرم شده راه حلی برای شما پیدا کرده است تا بتوانید به سرمازدگی نه بگویید. صفحه کنترل روی برد دارای دکمه شروع به کار ، اهرم های مجرای جهت دار ، کنترل سرعت درایو ، کنترل سنج ، میزان باتری و روشن/خاموش شدن چراغ LED است. قسمت باتری دارای 4 پورت فعال باتری است. بنابراین می توانید حداکثر 4 باتری را در یک زمان ، نه برای عملکرد بیشتر ، بلکه برای مدت زمان کار بیشتر ، قرار دهید تا بتوانید بیشتر کار کنید.

دومین برف روب : Ryobi 40V HP Brushless 21 Snow Blower RY40862VNM

 

این برف روب 24 اینچی ، یک موتور قوی بدون برس ارائه می دهد. موتوری که اجازه می دهد تا مسیری به طول 21 اینچ و ارتفاع 13 اینچ پاکسازی شود. همچنین به کاربر اجازه می دهد تا در سرعت های مختلف بتواند به راحتی و ظرافت با دستگاه کار کند. تکه های برف 180 درجه بصورت جهت دار تا 35 فوت دورتر پرتاب می شوند. محفظه باتری دارای 2 درگاه فعال باتری است. بنابراین می توانید حداکثر 2 باتری را در یک زمان ، نه برای عملکرد بیشتر ، بلکه برای مدت زمان کارکرد بیشتر ، قرار دهید تا بتوانید به کار خود ادامه دهید. قیمت این محصول 549.00 دلار اعلام شده است. 

سومین برف روب : Ryobi 40V HP Brushless 21 Whisper Series Snow Blower RY408100VNM

این برف روب بسیار شبیه به مدل 21 اینچی بالا است. این محصول بخشی از سری محصولات Whisper Series کمپانی ریوبی است. به این معنی است که سر و صدای کمتری نسبت به مدل های سنتی دارد. همچنین دارای یک موتور قوی بدون برس است که اجازه می دهد تا مسیری با عرض 21 اینچ و ارتفاع 13 اینچ پاکسازی شود. همچنین به کاربر اجازه می دهد تا در سرعت های مختلف بتواند به راحتی و ظرافت با دستگاه کار کند. تکه های برف به صورت 180 درجه تا ارتفاع 35 فوت پرت می شند.

قسمت باتری این برف روب دارای 2 درگاه فعال باتری است. بنابراین می توانید حداکثر 2 باتری را در زمان اجرا برای زمان اضافی نصب کنید تا بتوانید به کار خود ادامه دهید و دو باتری بزرگتر 7.5ah به عنوان یک کیت به همراه آن وجود دارد. این دستگاه روند شروع به کار آسانی را ارائه می دهد. این محصول همچنین دارای یک نوار چراغ LED در جلو برای افزایش دید در محیط های کم نور است.

چهارمین برف روب : Ryobi 40V HP Brushless 18 Snow Blower RY40890VNM

این برف روب با نام RY40890VNM ، کوچکترین محصول بین 4 دستگاه 40 ولتی معرفی شده ی جدید می باشد. این دستگاه می تواند به لطف موتور بدون برس قدرتمند خود ، مسیری به عرض 18 و 10 اینچ را پاکسازی کند. مانند سایر مدلها ، این مدل نیز با دکمه شروع به کار می کند. این مدل می تواند برف را تا ارتفاع 25 فوت دور کند. قسمت باتری تنها یک باتری را می پذیرد. این مدل مانند مدلهای بالا نوار چراغ LED گسترده ای ندارد اما دارای چراغ جلو LED برای محیط های نور کم است.

2 بیل برفی جدید :

اکنون نوبت به معرفی بیل های برفی 40 ولت جدید می باشد. این دو محصول هر دو پاکسازی برف با عرض 12 و ارتفاع 6 اینچ را ارائه می دهند. هر دو دارای یک باتری و شارژر 4ah هستند و از موتور بدون برس تغذیه می کنند. هر دو مدل نیز مدلهای Expand-it با پایه قدرتمند و سر دمنده برفی متصل به آن هستند. به نظر می رسد مدل RY408120VNM بهتر از مدل دیگر باشد. زیرا علاوه بر ماشه سرعت متغیر ، دارای دو سرعت است و می تواند برف را کمی بیشتر از مدل دیگر در فاصله 25 فوتی دورتر پرتاب کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *