مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

کمپانی میلواکی با دستکش های جدید خود راه حل های حفاظت شخصی را گسترش می دهد. کمپانی میلواکی (Milwaukee) دستکش های جدید خود را معرفی کرد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

این دستکش ها شامل :

بر اساس گزارش وبسایت Tool Craze ، هر مدل دارای دو تا سه سطح برش مختلف و طیف گسترده ای از اندازه ها از S تا 2XL می باشد. این دستکش ها قرار است پاییز 2021 عرضه شوند. قیمت این دستکش ها از 3.97 دلار تا 15.97 دلار برای یک جفت متغیر است.

دستکش زمستانی جدید میلواکی

دستکش های زمستانی جدید کمپانی میلواکی با یک آستر اکریلیک گرم عایق بندی شده اند تا به شما در گرم نگه داشتن دست ها در فصول سرد مانند زمستان کمک کند. دستکش های زمستانه سطح 2 دارای 15 لایه بیرونی نایلونی هستند که به حرکات دست کمک می کند. همچنین دستکش های سطح 4 با پوشش بیرونی نایلونی ضخیم تر 13 درجه ای ، محافظت بیشتری را ارائه می دهد. دستکش های برش سطح 2 با لاتکس دو طرفه ساخته شده اند. سطح برش 4 و 5 دارای میکروفینش کف لاتکس برای مقاومت در برابر آب می باشد. بنابراین بهترین عملکرد را در سردترین دما ارائه می دهد.

دستکش آغشته به پلی اورتان

دستکش آغشته به پلی اورتان جدید کمپانی میلواکی سطوح برش 1 و 5 را اضافه کرده تا ترکیب این مدل را کامل کند. گفته می شود مدل های جدید طوری طراحی شده اند که تناسب بهتری را برای سهولت فعالیت های روزانه ارائه می دهند. اگر می خواهید هنگام استفاده از دستکش با دستگاه های صفحه لمسی کار کنید ، این دستکش انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. دستکش های سطح برش 1 ، انعطاف پذیری بهتر ارائه می دهند.

دستکش آغشته به نیتریل

دستکش آغشته به پلی اورتان جدید کمپانی میلواکی ، سطوح برش 2 و 4 را به سطوح قبلی اضافه کرده است. مانند دستکش های پلی اورتان ، مدل های آغشته به نیتریل نیز با دوام و مناسب فعالیت های روزانه می باشند. این مدل ها همچنین مواد اضافی را بین انگشت شست و انگشت اشاره برای دوام و ایمنی بیشتر دارند. مدل های جدید مجهز به ویژگی SMARTSWIPE می باشند. ویژگی که توانایی کار با دستگاه های صفحه لمسی با دستکش را ارائه می دهد. دستکش های آغشته به نیتریل با ترکیب نایلون و لیکرا ساخته شده اند تا راحتی کل روز شما را تأمین کرده و رطوبت را دفع کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *