مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

کمپانی کلین تولز چراغ ایمنی ال ای دی 60156 را معرفی کرد. این کمپانی چراغ ایمنی جدید خود را معرفی و آن را برای فروش در دسترس قرار داده است.  اعلام کرده است و چراغ جلو جدید برای فروش در دسترس است. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

چراغ ذاتاً ایمن Klein Tools

بر اساس گزارش وبسایت Tool Craze ، کمپانی کلین تولز (Klein Tools) چراغ ایمنی ال ای دی جدید خود یعنی مدل 60156 را معرفی کرد. همانطور که می دانید ، این چراغ ها از اهمیت بالایی در کارهای فنی برخوردارند. چرا که این چراغ ها روشنایی را بدون دخالت دست و درگیر کردن شما تأمین می کنند. بنابراین با استفاده از این چراغ ها ، هر دو دست شما برای انجام کارهای دیگر آزاد خواهد بود.

چراغ ایمنی ال ای دی 60156 طوری طراحی شده است که روی کلاه های سفت و کلاه های ایمنی کمپانی کلین تولز قرار گیرد. این محصول به عنوان چراغ ذاتاً ایمن معرفی شده است. اما چراغ ذاتاً ایمن چیست؟ این چراغ در شرایط و محیط هایی که خطر انفجار زیاد است ، کاملاً ایمن و بی خطر است. محیط هایی مانند معادن و پالایشگاه های پتروشیمی که غلظت های خطرناک گازهای قابل اشتعال در آن یافت می شود. در واقع ولتاژ پایین نور این چراغ ، تهدیدی برای احتراق در چنین محیطی ندارد.

چراغ ایمنی ال ای دی 60156 دارای یک تراشه LED است که می تواند تا 216 لومن روشنایی تولید کند. همچنین می تواند روی حالت روشنایی متوسط ​​تنظیم شود و روشنایی 75 لومن را ارائه دهد. این چراغ بر روی کلاه های سفت و ایمنی تا 70 درجه کج می شود. با استفاده از این چراغ در بالاترین میزان روشنایی می توانید تا 5 ساعت روشنایی دریافت کنید. این مقدار در حالت روشنایی کم به 12 ساعت تبدیل می شود. این چراغ از سه باتری AAA تغذیه می کند. برای تعویض باتری ها نیاز به استفاده از کلید شش ضلعی 2.5 میلی متری خواهید داشت. از دیگر ویژگی های مهم این چراغ ، این است که دارای استاندارد IP67 می باشد که ضد آب و گرد و غبار است. همچنین دارای درجه حفاظت در برابر افتادن از حد اکثر ارتفاع 6.6 فوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *