مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند آ.ا.گ – AEG مخفف Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft AG یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات الکتریکی در جهان می باشد. این شرکت در سال ۱۸۸۳ توسط Emil Rathenau در برلین بنیان گذاشته شد. دفتر مرکزی این شرکت در سال ۱۹۵۱ به فرانکفورت منتقل شد.

برند آلمانی با کیفیت

این شرکت در سال ۱۹۶۷ به شرکت تابع خود یعنی تِلِفونکِن آ.گ. پیوست. پس از آن شرکت جدیدی به نام آ.اِ.گ-تِلِفونکِن به وجود آمد. در سال ۱۹۸۵ این شرکت توسط شرکت شرکت دایملر بنز خریداری شد و در سال ۱۹۹۶ با این شرکت کاملاً یکپارچه شد و تحت نام دایملِر-بِنز آ.گ. در آمد. نام تجاری AEG در سال ۱۹۹۶ توسط الکترولوکس تصاحب شد و از سال ۲۰۰۵ در بعضی محصولات این شرکت استفاده می‌شود.

شعار برند آ.ا.گ – AEG ، همیشه یک ایده جلوتر می باشد. این شرکت می گوید : ما بر نوآوری ها رشد می کنیم که حس نهایی تسلط خود را در پخت و پز، خانه و کارهای فنی را پیدا کنید.  ما نیازهای امروز شما را می بینیم و نیاز های آینده ی شما را پیش بینی می کنیم. بنابراین شما می توانید نتایجی را بدست آورید که فقط استانداردهایتان را برآورده نکنند، بلکه از آنها فراتر روند. ما AEG هستیم و همراه شما هستیم. ما همیشه یک ایده جلوتر هستیم.

در سال 2017 ما 130 سال نوآوری تجربه ی خود را جشن گرفتیم. ما نوآوری را ادامه خواهیم داد و متعهد به انجام میراثمان در آینده هستیم. نوآوری در قلب همه چیزهایی است که ما در برند آ.ا.گ – AEG انجام می دهیم. این نیروی محرک در پشت اختراعات شناخته شده ما می باشد. از ساخت اولین یخچال و فریزر الکتریکی به اولین تکنولوژی پمپ حرارتی برای خشک کن.

محصولات برند آ.ا.گ – AEG بسیار متوع و با کیفیت می باشند. این کمپانی از لوازم خانگی تا ابزار فنی را تولید می کند. محصولات فنی این برند در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده فرمایید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *