مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

ابزار چند کاره ی 18ولتی جدید کمپانی ماکیتا مدل XMT04ZB معرفی شد. این یک خبر فوق العاده است زیرا کمپانی ماکیتا (Makita) به تازگی ابزار چند کاره ی بی سیم جدید خود را معرفی کرده است. دستگاهی بر پایه ی Starlock و موتور بدون برس. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

ابزار چند کاره ی کوچک اما قدرتمند

نام کامل این ابزار چند کاره ، Makita 18V Sub Compact Starlock Max Brushless MultiTool XMT04ZB می باشد. برخلاف اکثر ابزارهای ماکیتا ، این ابزار چند منظوره بی سیم ، مشکی است. اگر در ایالات متحده باشید ، این فقط می تواند یک معنی داشته باشد. این محصول جدید یک ابزار پر قدرت بی سیم و در عین حال کم حجم است. با این حال اجازه ندهید اندازه جمع و جور شما را گول بزند. چرا که این دستگاه بر پایه ی Starlock Max ساخته شده است.

این ابزار چند کاره همچنین به عنوان یک دستگاه چندین منظوره بی سیم بدون نوسان شناخته می شود. زیرا از پایه ی Starlock Max استفاده می کند. به این معنی که دارای تمام مزایای پایه Starlock مانند تغییر سریع و آسان تیغه بدون ابزار است. تیغه ها به معنای واقعی کلمه در جای خود محکم می شوند و خاموش می شوند. این محصول همچنین دارای یک موتور بدون برس است که امیدوار است منجر به عملکرد قوی و مصرف کارآمد باتری شود. این محصول همچنین دارای یک چراغ LED داخلی در جلوی خود می باشد.

این محصول جدید کمپانی ماکیتا یک ارتقاء عظیم در بخش ابزار بی سیم 18ولتی قبلی این شرکت می باشد. چرا که مدل قبلی فاقد چراغ LED و دارای سیستم قفل و پین و موتور برس بود. ماکیتا همچنین می گوید در این محصول از فناوری AVT استفاده شده است. فناوری ضد ارتعاش است که به لطف یک سیستم ضد ارتعاش داخلی که برای کاهش ارتعاش طراحی شده است.

محصولات فنی برند ماکیتا در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *