مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند آروا یکی از برندهای ایرانی تولید کننده ی ابزار می باشد. این شرکت در 11 دسته ی مجموعه ی ابزار آلات فعالیت می کند. دسته هایی مثل :

برند آروا در وبسایت خود نوشته است : ما پیشگام در تولید و تامین ابزار آلات و محصولات کارامد خانگی و صنعتی ، با تکیه بر نیروهای متخصص و دانش فنی در راستای اطمینان خاطر مشتریان گام بر می داریم. این شرکت برای تمامی محصولاتی که تولید داخلی انجام می دهد ، خدمات پس از فروش بسیار فوق العاده ای در نظر گرفته است. همچنین اگر این محصولات نیاز به تعمیر داشتند؛ این شرکت در کمتر از ۲۴ ساعت دستگاه را تعمیر و به مشتری تحویل می دهد.

برند آروا اولین کارخانه ی تولیدات ابزارآلات از سال ۹۳ می باشد. این شرکت تولید محصولات خود را در ۱۰ مدل شروع کرده است ، از جمله :

تمامی محصولات برند آروا با نشان ایمنی و استاندارد CE اروپا ، نشان برتری کیفیت GS آلمان ، نشان استاندارد ISO عرضه می شوند. این شرکت در سال ۱۳۹۹ موفق به دریافت تندیس طلایی رضایت مندی مشتری شد.

محصولات برند آروا در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *