مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند آینهل – Einhell یک برند آلمانی سازنده ابزارهای برقی و تجهیزات باغی الکتریکی در Landau an der Isar آلمان است. نام کامل این برند Einhell Germany AG می باشد. شعار این برند ، کیفیت بالا با حداقل قیمت می باشد.

برند آینهل – Einhell در تاریخ 2 ژوئن 1964 توسط Josef Thanhhuber تحت عنوان Hans Einhell GmbH تاسیس شد. هانس آینهل عموی جوزف تانهوبر بود. این شرکت در اواخر دهه 1960 کارخانه ای در اسپانیا افتتاح کرد. سهام این شرکت در سال 1987 در بازار سهام عرضه شد. این برند شعبه ای دیگر در هنگ کنگ هم دارد. این شعبه برای ارسال مستقیم کالاهایی که در شرق آسیا تولید می شوند راه اندازی شده است. اکثر سفارش های مشتریان مستقر در اروپا از شعبه ی اصلی این برند واقع در آلمان ارسال می شود. همانند اکثر برندها ، این برند در چین هم شعبه دارد که حدود 60 مهندس با تجربه در آن فعالیت و نظارت می کنند.

برند آینهل – Einhell حدود 1400 کارمند دارد. ارزش این شرکت در سال 2016 بالغ بر 486 میلیون یورو شد. Andreas Kroiss از ژانویه 2003 مدیر اجرایی این برند می باشد. این برند در حال حاضر پس از گذشت 54 سال با 16 شعبه و 29 نمایندگی فروش در سراسر جهان فعالیت می نماید.

برند آینهل – Einhell محصولات خود را به پنج گروه تقسيم کرده است : قرمز ، آبی ، سبز ، خاکستری و نارنجی.

محصولات قرمز

محصولات با رنگ قرمز سطح بالاي توانايي و دانش فني برند آینهل در طراحي محصولات پيشرفته را نشان مي دهد. این محصولات مجموعه اي از ابزار آلات و تجهيزات با طراحي منحصر به فرد، ارگونوميک و با کارايي و کيفيت بالا مي باشند.

محصولات آبي

محصولات آبي رنگ معرف گروه محصولات خانگي و کارگاه هاي کوچک برند آینهل می باشد. این محصولات بيشتر مناسب مشترياني است که خودشان کارهاي فني خود را انجام مي دهند. ویژگی اصلی محصولات آبی ، حداکثر کيفيت با حداقل قيمت مي باشد.

محصولات سبز

محصولات با رنگ سبز محصولاتي هستند که طراحي خاص جهت مصارف باغباني و زراعي دارند. اين محصولات ضمن کيفيت بالا داراي قيمت مناسبي هستند.

محصولات خاکستري

محصولات با رنگ خاکستري محصولاتي هستند که جهت کارهاي خاص طراحي شده اند. اين محصولات با کيفيت بسيار بالا ساخته مي شوند و مناسب کار در شرايط سخت مي باشند.

محصولات نارنجي

محصولات با رنگ نارنجي محصولاتي هستند که در ساخت آنها از آخرين تکنولوژي هاي روز دنيا استفاده شده است. استفاده از تکنولوژي هاي پيشرفته الکترونيکي اين تجهيزات را از کليه محصولات مشابه در بازار متمايز کرده است.

محصولات برند آینهل – Einhell در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *