مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

کمپانی ریوبی – Ryobi ابزار 18 ولتی جدید خود را معرفی کرد ، 2 چراغ هیبریدی و پاک کننده ی برقی EZCLEAN. این برند 3 ابزار جدید 18 ولتی خود را معرفی کرد : 2 چراغ LED هیبریدی جدید و یک پاک کننده ی برقی بدون برس EZClean. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

 

چراغ پنلی هیبریدی 18 ولت +ONE جدید ریوبی مدل PCL631

چراغ پنلی هیبریدی 18 ولت +ONE جدید ریوبی مدل PCL631 دارای طراحی پنل منحصر به فرد با 3 پنل نوری است. 2 پنل بیرونی قادر به باز و بسته شدن بر روی یک لولا هستند. پنل هایی که برای محافظت از لنزها می توانند در مرکز به هم نزدیک شوند. هر پنل از چندین LED تشکیل شده است. صفحه جلویی می تواند 150 درجه به بالا و پایین بچرخد. این نور به شما انعطاف پذیری می دهد تا پنل های جانبی را در جهت های مختلف برای نورپردازی منطقه هدف قرار دهید. همچنین می توانید نور را به سمت به جلو جهت متمرکز کنید.

میزان خروجی نور این چراغ 3000 لومن است و دارای 3 تنظیمات روشنایی بالا ، متوسط و کم است. این چراغ هیبریدی ( ترکیبی ) است زیرا می تواند با باتری 18 ولت تغذیه شود. همچنین می تواند تا 12 ساعت با یک باتری 6.0 ah (در تنظیمات کم) تا 12 ساعت کار کند و همچنین می تواند برای مدت زمان نامحدود به سیم کشی متصل شود. همچنین می توان آن را روی پایه سه پایه با رزوه های 1/4  -20 پیچ نصب کرد. انتظار می رود این چراغ پنلی 18 ولت در اکتبر 2021 با قیمت 79.97 دلار عرضه شود.

چراغ هیبریدی ال ای دی 18 ولت +ONE جدید ریوبی مدل PCL630

چراغ هیبریدی ال ای دی 18 ولت +ONE جدید ریوبی مدل PCL630 جدید از نظر طراحی و عملکرد کلی ، بسیار شبیه به چراغ های کار قبلی این برند است. به نظر می رسد تفاوت اصلی این است که این مدل به جای یک تراشه LED بزرگ ، دارای چندین LED است. این مدل دارای نمره ی 1800 است. این چراغ برای زمانی که می خواهید یک منطقه وسیع را روشن کنید بسیار مناسب است. این چراغ دارای تنظیمات 3 گانه با روشنایی بالا ، متوسط ، کم است. همچنین می توان آن را روی پایه سه پایه با 1/4 ″ -20 پیچ پیچ نصب کرد.

درست مانند چراغ های ترکیبی Ryobi ، این چراغ نیز می تواند 360 درجه بچرخد. همچنین دارای عملکرد ترکیبی است که می تواند با باتری های 18 ولت و حداکثر 12 ساعت کار با باتری 4.0 ah (در تنظیمات کم) کار کند. همچنین می تواند برای مدت زمان نامحدود به سیم های افزونه وصل شود.

پاک کننده ی برقی EZClean بدون برس 18 ولتی +ONE جدید ریوبی مدل RY121850VNM

 

پاک کننده ی برقی EZClean بدون برس 18 ولتی +ONE جدید ریوبی مدل RY121850VNM ، یک کننده برقی با شستشوی فشار قوی می باشد. مدلی که امروز در حال بررسی آن هستیم اولین سوارکاری آنها با واشرهای فشار قوی باتری نیست. این مدل به دلیل داشتن موتور بدون برس روی همانند استروئیدها قدرمند عمل می کند. در واقع PSI دو برابر مدل های قبلی 18V EZClean را بدست می آورد.

به نظر می رسد مدل جدید بسیار شبیه به مدل های با موتورهای برس دار EZClean است. اما مدل جدید دارای قالب گیری خاکستری تیره تر است و محافظ انگشت جلو را برداشته است. هنوز دارای محفظه باتری مهر و موم شده برای محافظت از باتری در برابر خیس شدن است. همچنین دارای نازل 3 در 1 با توربو ، 15 درجه و راهنمای آبکشی است. یک انتخابگر حالت در پشت این محصول به کاربر اجازه می دهد بین 3 تنظیم فشار ، بالا ، متوسط ​​و پایین یکی را انتخاب کند.

این محصول مجهز به یک شیلنگ سیفون 20 فوت می باشد. بنابراین می توانید از آب موجود در یک سطل یا استخر یا منبع دیگر استفاده کنید. این مدل همچنین دارای یک آداپتور شلنگ و یک آداپتور بطری 2 لیتری برای اتصال یک بطری 2 لیتری برای تمیز کردن در حال حرکت است. انتظار می رود این پاک کننده ی جدید در پاییز 2021 عرضه شود. این محصول به قیمت 119 دلار عرضه می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *