مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند استابیلا – STABILA تولید کننده ی مشهور و برجسته ی جهانی ابزار اندازه گیری مارک دار با بالاترین کیفیت است. این برند آلمانی در بیش از 80 کشور جهان با شرکت های فروش ، نمایندگان و واردکنندگان خود فعال است. این برند اولین انتخابی برای میلیون ها و تاجرهای حرفه ای در بخش های مهم فناوری اندازه گیری است. این برند به واسطه ی نبوغ خود بیش از 130 سال است که شکل گرفته است.

برند آلمانی با قدمت 130 سال

در سال 1865 آنتون اولریچ ، عموی گوستاو اولریچ موسس برند استابیلا ، نوشتن قوانین تاشدن را آغاز کرد. یکی از این قوانین تاشدن هنوز در اختیار شرکت است. در سال 1886 آنتون    اولریچ و برادرش فرانتس حق ثبت اختراع مربوط به مفصل فنری را از آن خود کردند. این نشان دهنده تاریخ تولد قانون محصولات تاشو است که امروز می شناسیم. در سال 1889 گوستاو اولریچ ، پسر فرانتس ، کارخانه متر را در Annweiler/Pfalz تأسیس کرد. در سال 1901 کارخانه ابزار اندازه گیری Gustav Ullrich Maßstabsfabrik در اوایل قرن گذشته طیف وسیعی از ابزارهای اندازه گیری را ارائه می داد. در نهایت در سال 1929 نام تجاری STABILA ثبت شد.

محدوده محصولات برند استابیلا – STABILA شامل سطوح اسپیریت ، لیزرهای خطی و چرخشی ، ابزار اندازه گیری الکترونیکی و اندازه گیری نوار است. بیش از 550 کارمند متعهد به موفقیت STABILA در سراسر جهان هستند. از جمله حدود 350 نفر در آلمان در دفتر مرکزی در آنویلر در فالتز. کارخانه اصلی این برند در آلمان تمام سطوح آلومینیومی STABILA ، محصولات TECH و لیزرهای چرخشی بالا را تولید می کند. این برند همچنین کارخانه هایی در جمهوری چک و چین دارد. این برند موفقیت و رشد قوی جهانی خود را مدیون قدرت نوآورانه ، توسعه محصول کاربردی در همکاری نزدیک با متخصصان ساختمان و تجارت ، فن آوری های تولید مدرن و توسعه مداوم فعالیتهای فروش و بازاریابی است.

محصولات برند استابیلا – STABILA در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *