مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند ان ای سی – NEC یکی از برندهای با کیفیت و خوب کشور چین می باشد. این برند با تنوعی مطلوب و با خدمات پس از فروش تعمیرگاهی در سطح ایران عرضه می شود. نزدیک به ۵۰ مرکز در سطح کشور وجود دارند که خدمات پس از فروش خوبی را دارا می باشند. ابزارآلات این برند با رنگ قرمز و ظاهر زیبا شناخته می شوند.

شرکت ان ای سی – NEC در تلاش است مدیریتی یکپارچه و سیستم کنترل کیفیت مناسب داشته باشد. این شرکت با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا محصولات خود را در سطح بالایی ارائه می دهد. از لحاظ طراحی ، کیفیت و کارایی تولید و با مناسب ترین قیمت. همانطور که گفتیم تنوع محصولات این برند زیاد است. بخشی از محصولات این برند شامل :

این برند با انجام کلیه تست ها و آزمایشات مربوط به کنترل کیفیت توسط متخصصین فنی ، از سلامت کیفی محصولات قبل از ورود به بازار مطمئن می شود. همچنین با عرضه مستقیم و سیاست های پایدار و با تکیه بر دانش فنی پرسنل مجرب این شرکت و با همراهی و حمایت مراکز دانشگاهی کشور ، گامی مفید در مسیر حرکت رو به رشد خود برداشته است.

محصولات برند ان ای سی – NEC در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *