مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند اینتیمکس – Intimax در ژوئیه سال 2005 تأسیس شده است. این برند در امارات متحده عربی و مرکز تجاری جهان یعنی چین مستقر شده است. شعبه واقع در چین این برند در شهر Yiwu مستقر می باشد. شعبه ی واقع در امارات متحده عربی در شهر دبی مستقر می باشد.

برند اینتیمکس – Intimax در وبسایت خود گفته است که دو کارخانه ی تخصصی و مشخص در کشور چین دارد. این دو کارخانه ی تخصصی در یکی از شهر های زیبای ساحلی چین یعنی تایزو – TaiZhou واقع شده اند. این دو کارخانه ی تخصصی حدود 50،000 متر مربع فضا دارند که فضای بزرگ و خوبی برای کارخانه به حساب می آید. در این کارخانه ها 80 عدد تجهیزات تولید و آزمایش با دقت بالا قرار گرفته اند. این تجهیزات ، مراحل تولید و انجام تست ها و آزمایش ها را با بالاترین دقت ممکن انجام می دهند.

برند اینتیمکس – Intimax در وبسایت خود گفته است که تحقیق و توسعه ابزارهای صنعتی و جوشکاری را ادامه می دهد. این برند مصرانه در نظر دارد تا خواسته های متنوع مشتریان را برآورده کند. شعار اصلی این برند که در وبسایت خود به آن اشاره کرده ، (بیشتر انجام بده – بیشتر بدان – بیشتر و بهتر باش) می باشد. این برند با قدمت 16 ساله ای که دارد ، یکی از برندهای شناخته شده و باکیفیت ابزارآلات می باشد. این برند محصولاتش را به 5 دسته ی اصلی تقسیم کرده است :

محصولات برند برند اینتیمکس – Intimax در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *