مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

چراغ کار جدید کمپانی Olight معرفی شد. این کمپانی به عنوان یکی از برندهای چراغ قوه EDC شناخته شده است. این برند به تازگی یک چراغ قابل حمل جدید که به عنوان چراغ کار Swivel COB شناخته می شود را وارد بازار کرده است. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

چراغ کاری با نوردهی بالا و قیمت مناسب

چراغ کار جدید کمپانی Olight یک نور کوچک و مرتب است که چندین ویژگی را ارائه می دهد. صفحه جلویی آن از یک امیتر COB استفاده می کند. این امیتر حداکثر 400 لومن روشنایی را برای روشنایی منطقه در یک جهت ارائه می دهد و دارای 3 تنظیمات روشنایی بالا ، متوسط ​​و کم است. در لبه بالا، یک LED را می بینید که دارای یک پرتو متمرکز است که حداکثر تا 200 لومن تولید می کند. این ویژگی برای استفاده به عنوان چراغ قوه با پرتو متمرکزتر مناسب است. با استفاده از آن ، فاصله های دورتر نیز نمایان و روشن می شوند.

اگر چراغ کار جدید کمپانی Olight آشنا به نظر می رسد ، به این دلیل است که دارای بسیاری از ویژگی ها و نشانه های طراحی چراغ LED Klein Tools 56403 است. هر دو مدل دارای پنلی هستند که نورپردازی وسیعی را ایجاد می کند. سبک مشابهی با پایه مغناطیسی که در آن سر نور می تواند روی آن بچرخد. پایه به عنوان کارابین عمل می کند و دارای آهن ربا برای اتصال به سطوح فلزی برای عملکرد هندزفری است. هر دو محصول نور بسیار روشنی را ارائه می دهند.

چراغ کار جدید کمپانی Olight دارای باتری قابل شارژ و یک نشانگر سوخت داخلی هستند. این محصول همچنین دارای چراغ LED اضافی در بالای لامپ است. بنابراین هنگام استفاده از گزینه های نورپردازی ، وظیفه دوگانه و عملکرد اضافی دارد. این محصول با قیمتی کمتر از 34.97 دلار وارد بازار می شود. این محصول در رنگ سبز و مشکی عرضه می شود که ظاهری تاکتیکی و عادی به آن می دهد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *