مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

تاریخچه ی برند بوش – Bosch با مرحل اولیه ی زیادی آغاز می شود. از جمله : حرکت به سوی استقلال ، ورود به بازار خودرو ، ورود به بازارهای خارج از آلمان و مرحله ی تولید عمده.

تاریخچه

مؤسس برند برند بوش – Bosch ، رابرت بوش می باشد. در سال 1886 ، او یک کارگاه برای مکانیک دقیق و مهندسی برق در اشتوتگارت افتتاح کرد. سالهای اولیه پر فراز و نشیب بود و تنها از اواسط دهه 1890 بود که همه چیز سریع و غیرقابل توقف شروع به کار کرد. رابرت بوش تمام کارهای دقیق مهندسی مکانیک و برق که برای او پیش می آمد انجام می داد. مانند نصب سیستم های تلفن و زنگ های برقی. وقتی از او خواسته شد تا یک دستگاه جرقه زن مغناطیسی را برای یک موتور ثابت مطابق با طراحی موجود بسازد ، او این امر را بهبود بخشید. بنابراین راه را برای تولید احتراق مغناطیسی هموار کرد.

از سال 1897 ، رابرت بوش شروع به نصب دستگاه های جرقه زن با طراحی بهتر در خودروها کرد. به این ترتیب تنها تامین کننده یک احتراق واقعاً قابل اعتماد شد. اما مهندس ارشد بوش ، گوتلوب هونولد ، راه حل بهتری را معرفی کرد. سیستم احتراق مغناطیسی با ولتاژ بالا با شمع. این محصول راه را برای بوش هموار کرد تا تبدیل به یک پیشرو در زمینه خودرو در جهان شود. در سال 1898 ، اولین شرکت بوش در خارج از آلمان در لندن به همراه فردریک سیمز انگلیسی تأسیس شد. این اولین قدم برای ورود برند بوش – Bosch به بازار جهانی بود. دفاتر فروش دیگر به سرعت در سایر کشورهای اروپایی تأسیس شدند. در نهایت رابرت بوش در سال 1942 از دنیا رفت. شعار او این بود که ترجیح می داد پول خود را از دست بدهد اما اعتماد مشتری را نه.

بزرگترین تأمین کننده لوازم و ابزار اتوماتیک

اکنون برند بوش – Bosch به عنوان یک پیشگام تولید با بیش از یک قرن تجربه ، نامش مترادف با برتری مهندسی قرار گرفته است. این برند یک برند پیشرو در زمینه طراحی ، ساخت و فروش ابزارهای برقی ، ابزارهای چرخشی و نوسانی ، لوازم جانبی ابزارهای برقی ، دستگاه های تسطیح لیزری و نوری و ابزارهای برد یابی است. این برند همچنین عرضه کننده ی برتر جهانی در زمینه فناوری و خدمات است. به عبارتی دیگر می توان گفت این برند بزرگترین تأمین کننده لوازم و ابزار اتوماتیک در جهان است.

برند بوش – Bosch بیش از 350 شرکت تابعه و شرکت های منطقه ای در بیش از 60 کشور دارد. اگر شرکای فروش و خدمات هم در نظر گرفته شوند ، این برند تقریباً در 150 کشور جهان نمایندگی دارد. این شبکه توسعه ، تولید و فروش جهانی پایه و اساس رشد بیشتر است. بوش با همه محصولات و خدمات خود ، کیفیت زندگی را با ارائه راه حل های نوآورانه و مفید افزایش می دهد. بوش در سال 2011 ، 125 مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت.

محصولات برند بوش – Bosch در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *