مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند توسن – Tosan یک نام تجاری برجسته در ابزار ، تجهیزات ، فن آوری ها ، قطعات و خدمات حرفه ای و صنعتی است. این برند چینی از سال ۸۲ هجری شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند با تلاش بی وقفه ، فضایی را برای پیشرفت خود رقم زده است. البته ابزارآلات دستی این برند در تایوان تولید می شوند.

برند توسن – Tosan با تجربه ی گسترده در مهندسی ، تحقیق و توسعه و تولید ، محصولات با کیفیت قابل اعتماد و کارایی بالا را تولید می کند. این برند محصولات کاملی را در زمینه ساختمان ، ساختمان ، تعمیر و نگهداری خودرو و صنعت ارائه می دهد. علامت تجاری TOSAN متعلق به گروه Crown Tools است و همچنین در بستر Merit Link آن موجود است. این برند در وبسایت خود گفته : مأموریت ما ارائه جامع ترین خط ابزار صنعتی سنگین برای ایجاد یک تجربه کاری بهتر و ایمن تر می باشد. چشم انداز ما ، تبدیل شدن به برترین برند و ارائه دهنده خدمات ابزار و تجهیزات برتر بین المللی در جهان می باشد.

برندی با کیفیت و قیمت مناسب

برند توسن – Tosan در وبسایت خود بر فناوری ، دقت ، انعطاف پذیری و خدمات تأکید کرده است. این برند تلاش می کند تا از طریق بهبود مستمر فرایندهای تولید ، به برتری تکنولوژیکی برسد. یکی از اصول این برند ، دقت هم در سطح ابزار و هم در سطح خدمات است. از نظر این برند ، کار عالی با ابزارهای دقیق و خدمات بی عیب و نقص همراه است. این برند همچنین محصولات سفارشی را برای کارهای سنگین ارائه می دهد که نیازهای تجاری مشتریان را تامین می کند.

در انتها برند توسن – Tosan گفته : ما نیازهای متنوع مشتریان و صنعت خود را درک می کنیم. بنابراین نه تنها ابزارها را ارائه می دهیم ، بلکه تلاش می کنیم خدمات پس از فروش را نیز انجام دهیم تا مطمئن شویم که بهترین تجربه را با ابزارهای خود دارید. ما یک گروه بین المللی هستیم. محصولاتمان را در بیش از 40 کشور در سراسر جهان می فروشیم. 

محصولات برند توسن – Tosan در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *