مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

منبع تغذیه و شارژر جدید USB-C برند دیوالت معرفی شد. آداپتور برق 20 ولت دیوالت مدل DCB090 تقریبا 7 سال پیش عرضه شد و مدتی است که استفاده می شود. این محصول همچنان برای افرادی که به دنبال استفاده از باتری های 20 ولت یا 12 ولت برای شارژ مجدد دستگاه های USB هستند ، محصول مفیدی است. اما استانداردهای USB در چند سال گذشته تغییر کرده است. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

برند دیوالت – DeWalt بالاخره منبع تغذیه و شارژر جدید USB-C خود تحت عنوان DCB094 که بسیار ارتقاء یافته را روانه بازار می کند. تصاویر این محصول جدید حدود یک ماه است که در شبکه های اجتماعی پخش می شود. علاوه بر این ، تبلیغات جدید نشان می دهند که این محصول در ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد. در این تبلغات ، قیمت محصول جدید 89 دلار ذکر شده است. مبلغی که بسیار بیشتر از مبلغ 49 دلار مدل قبلی می باشد.

درگاه های منبع تغذیه و شارژر جدید USB-C دیوالت مدل DCB094

نکته ی جالب این است که محصول جدید ، به دو صورت کار می کند. این محصول یک منبع تغذیه USB برای استفاده با باتری های 20V است. در عین حال این محصول یک شارژر باتری 20V نیز می باشد. درگاه USB-C استانداردهای شارژ 100 وات را بر اساس 20 ولت در 5 آمپر مجاز می داند. همچنین وجود درگاه USB 3.1 ، امکان استفاده از کابلهای بیشتری را فراهم می کند. بنابراین ممکن است در آینده حتی سرعت بیشتری برای شارژ ابزار قدرت بی سیم مشاهده کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *