مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

تعهد برند جنیوس – Genius برای تولید ابزارآلات با بالاترین کیفیت به سال 1975 باز می گردد. تعهدی که همچنان ادامه دارد. این برند دارای بهترین استعدادهای مهندسی ، تولید حرفه ای و بازخورد ارزشمند مشتریان می باشد. محصولات این برند ساخت کشور تایوان تحت لیسانس کانادا می باشند. دفتر مرکزی این برند در کشور کانادا واقع شده است.

برندی باکیفیت و قیمت مناسب که نشان داد کیفیت بالا مستلزم قیمت غیر معقول و بالا نیست

برند جنیوس – Genius توانسته طیف وسیعی از ابزارهای دستی ، ابزارهای پنوماتیک ، ابزارهای خودرو و ذخیره سازی ابزار را تولید کند. این شرکت توانسته بیش از 10،000 محصول منحصر به فرد را در بازارهای مختلف عرضه کند. این برند محصولاتی کارآمد ، بادوام و مقرون به صرفه را به کاربران حرفه ای در سراسر جهان ارائه می دهد. هدف همیشگی این برند این بوده است که تصور غلط بازار را از بین ببرد. تصور اینکه ابزارهای با کیفیت بالا لزوماً با قیمت های بالا و غیرقابل قبول همراه است.

برند جنیوس – Genius خود را وقف توسعه محصولات با کیفیت بالا می کند. به این ترتیب قابلیت اطمینان و دوام فوق العاده ای را برای کاربرانی که مایل به به خطر انداختن عملکرد ابزار خود نیستند ، ارائه می دهد. این برند همچنین منابع خود را به طور فعال در تحقیق و توسعه به منظور بهبود محصولات و فراتر از انتظارات مشتریانمان درگیر می کند. این شرکت به دلیل تأکید بر خدمات به مشتریان و تولید محصولات با کیفیت بالا ، از طرف مشتریان خود شناخته شده است.

در حال حاضر عرضه ی محصولات برند جنیوس – Genius به بیش از 84 کشور در سراسر جهان گسترش یافته است. این برند پیوند قوی با مشتریان در طیف وسیعی از صنایع  ایجاد کرده است. از جمله ابزار خودرو ، سخت افزار ، ابزارآلات سنگین ، معدن ، کشتی سازی و تعدادی دیگر از زمینه های مرتبط با تولید. با همکاری دفاتر و انبارهای آمریکای شمالی ، آسیا و اروپا با یک شبکه توزیع معتبر در سراسر جهان ، محصولات این برند به آسانی قابل دسترسی است. لازم به ذکر می باشد که محصولات جنیوس در ایران شامل خدمات پس از فروش و تعمیرات هستند.

محصولات برند جنیوس – Genius در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *