مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

ابزار برقی بی سیم 56 ولت جدید مخصوص استفاده در فضای باز کمپانی اکو معرفی شد. کمپانی اکو – Echo به تازگی سیستم ابزار برقی بی سیم جدید خود را تحت عنوان eForce 56V معرفی کرده است. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

کانال های خبری گزارش داده اند که منبع تغذیه جدید 56 ولت جایگزین مدل های 58 ولتی موجود اکو می شود. اگرچه این شرکت به مشتریان خود گفته  است که مدل 56 ولت فقط یک خط جدید از محصولات است آن ها می باشد. درواقع خط تولید و مدل های 58 ولت هنوز در دسترس خواهند بود. با این حال ، این امر مشکوک به نظر می رسد. زیرا به نظر می رسد وب سایت Echo مدل جدید را جایگزین مدل 58 ولت کرده است.

کمپانی اکو – Echo می گوید سیستم ابزار برقی بی سیم 56 ولت جدید در سال 2022 منتشر می شوند. این محصولات شامل 10 ابزار مختلف ، 2 باتری مختلف و 2 شارژر می باشند. این شرکت گفته است که مخاطبان هدف آنها شامل صاحبان خانه های درجه یک ، منظره پردازان حرفه ای و درختداران است. محصولات جدید که تا کنون معرفی شده اند شامل : 

اره برقی های جدید اکو – Echo :

چمن زن های جدید اکو – Echo :

پیرایش کننده های اتصال شونده ی پیشرفته ی جدید اکو – Echo :

باتری های 56 ولت eForce جدید اکو – Echo :

شارژر های جدید اکو – Echo :

کمپانی اکو – Echo اطلاعات زیادی از خط جدید محولات خود یعنی ابزار برقی بی سیم 56 ولت جدید به کاربران ارائه نداده است. این کمپانی فقط گفته است : همانطور که رشد باتری همچنان در حال افزایش است ، ما می خواستیم به مشتریان گزینه ای برتر ارائه دهیم. پلت فرم 56V e-Force عملکردی را که کاربران از نام تجاری ECHO انتظار داشتند ارائه می دهد. جالب است که ببینیم سیستم جدید اکو در مقایسه با برندهای محبوب مثل EGO ، Dewalt ، Milwaukee ، Ryobi جه عملکردی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *