مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

مهاجری به نام Albert J. Dremel در سال 1932 شرکت درمل – Dremel را در راسین واقع در ویسکانسین تأسیس کرد. البته شرکت بوش در سال ۱۹۹۳ شرکت درمل را خرید و امروز این شرکت بخشی از شرکت ابزارسازی بوش در ایلینوی آمریکاست. یکی از اولین محصولاتی که این برند عرضه کرد ، Moto-Tool بود. محصولی که پدربزرگ ابزار چرخشی امروزی به حساب می آید. این ابزار به عنوان ماشین جیبی برای همه نیازهای شما توصیف می شود. از این ابزار می توانید برای پولیش و صیقل دادن آسیاب ، مته ، اره و موارد دیگر استفاده کنید.

برندی خلاق با فناوری به روز

برند درمل – Dremel در وبسایت خود گفته : تمرکز بر برنامه ی کاربر ، ستاره راهنمای تاریخ ما است. ما ابزارهایی با مدلهای سیم دار و بی سیم که می توانند با بیش از 150 لوازم جانبی مطابقت داشته باشند ، تولید کرده ایم. به این ترتیب کاربرد احتمالی این ابزارها را افزایش داده ایم. ما اره نوسانی و اره فشرده را دوباره اختراع کرده ایم. همچنین استانداردی را برای ایمنی و قابلیت اطمینان در صنعت تعیین کرده ایم. کا با کارخانه ی دیجیتال خود ، فناوری های جدید و ابتکاری را ایجاد کرده ایم. از جمله ساخت پرینترهای سه بعدی قدرتمند و کارآمد و برش های لیزری با دسترسی آسان . کاربران ما هرجا که باشند ، چه در خانه یا محل کار ، در کلاس درس یا یک شرکت مهندسی ، Dremel از آنها پیروی می کند. ما به آنها در ایجاد ، پالایش و ابتکار کمک می کنیم.

برندی که به شما کمک می کند ایده های خود را به مرحله ی اجرا برسانید

برند درمل – Dremel از سال 1932 ابزارهایی را ایجاد کرده است که شما را قادر می سازد تا چشم انداز خود را به انجام برسانید و ایده های خود را زنده کنید. این برند در وبسایت خود گفته : وقتی همه ما می آفرینیم ، اصلاح می کنیم و دوباره اختراع می کنیم ، جهان ما مکانی غنی تر و شخصی تر برای زندگی است. چه حکاکی چوب با ابزار چرخشی ما و چه برش اکریلیک با دستگاه برش لیزری ما ، ما قول می دهیم محصولات ماندگاری را ارائه دهیم. محصولاتی که می توانند با سرعت تخیل شما مطابقت داشته باشند. ما فراتر از مهندسانی هستیم که ابزارهای نوآورانه و ایمن ایجاد می کنیم. ما صنایع دستی هستیم که روشی را که همه ما می سازیم دوباره تعریف می کنیم.

محصولات برند درمل – Dremel در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *