مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند دی سی ای – DCA در سال 1995 تأسیس شد. نام کامل این برند Jiangsu Dongcheng M&E Tools می باشد. این برند ساخت کشور چین می باشد. کارخانه ی تولید ابزار این برند در تاریخ در تاریخ 7 می 2011 تأسیس گردید.

برند چینی که با مدیریت خوب و با تجربه ی خود به سرعت پیشرفت کرد

برند دی سی ای – DCA یکی از تولید کننده ابزارهای الکتریکی حرفه ای می باشد. این شرکت یکی از کلیدی ترین شرکت های تولید کننده ی ابزارآلات می باشد. چرا که مدیر این شرکت ،  یک پایگاه تولید صنعتی سالم و بسیار با کیفیت در چین ایجاد کرده است. در حال حاضر کارخانه ی این برند ، مساحتی حدود 139000 متر مربع را پوشش می دهد. بخش اصلی آن دارای  مساحت 88000 متر مربع می باشد.

برند دی سی ای – DCA دارای یک کارخانه صنعتی مدرن و تجهیزات تولید و آزمایش درجه یک می باشد. این برند همچنین دارای گروهی از مهندسین ارشد حرفه ای ، پرسنل مدیریت ارشد و بیش از 3800 پرسنل فنی می باشد. این برند در وبسایت خود گفته : ما تولید کننده ی پیشروی ابزار برقی در چین هستیم.

این کمپانی به رغم مدیریت و پشتیبانی بسیار خوبی داشته است ، به یک قدرت تولید ابزار تبدیل شده است. به گونه ای که میزان تولیدات ابزار این شرکت در این چند سال اخیر بسیار بیشتر شده است . شعار این برند کیفیت بالا ، دوام بالا و قیمت مناسب می باشد. ابزار های این برند در ایران با گارانتی 18 ماهه شرکت نگین صنعت عرضه می شوند. محصولات این برند با رنگ سبز تولید می شوند. این برند انواع ابزار آلات برقی مانند فرزها ، دریلها ، بتن کن ، برش دهنده ها و … را تولید می کند.

محصولات برند دی سی ای – DCA در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *