مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

نسل جدید باتری دیوالت برای ابزار بیسیم معرفی شد. برند دیوالت – DeWalt به طور رسمی باتری ابزار بی سیم خود را تحت عنوان 20V Max POWERSTACK (DCBP034) معرفی کرد. به این ترتیب دیوالت به اولین برند بزرگ ابزار برقی در جهان تبدیل شد که از باتری های کیسه ای طراحی شده برای صنعت ساختمان استفاده کرده است. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

باتری جمع و جورتر با قدرت و طول عمر بیشتر

نسل جدید باتری دیوالت از باتری های سلول کیسه ای استفاده می کند. نه از سلول های لیتیوم یونی فاکتور استوانه ای. Dewalt می گوید که محصول جدید به درک بیشتر پتانسیل کامل کارها و فعالیت های بی سیم در آینده کمک می کند. باتری جدید با تمامی ابزارها و شارژرهای 20 ولت دیوالت کاملاً سازگار خواهد بود. تصاویر جدید نشان می دهند که باتری جدید PowerStack در ابزارهای جمع و جور مورد استفاده قرار می گیرد.

اندازه کوچکتر و وزن سبک تر برای باتری کمپانی دیوالت در اولویت هستند. وزن باتری جدید با مدل DCBP034 ، حدود 15 درصد کمتر از باتری مدل DCB203 می باشد. در مقایسه با باتری قبلی ، باتری جدید PowerStack می تواند 50 درصد برق بیشتر ارائه دهد. علاوه بر همه این ها ، باتری جدید فشرده تر و جمع و جور تر از نسل قبلی خود می باشد. اما این همه ی داستان نیست. دیوالت می گوید که نسل جدید باتری آنها نسبت به مدل قبلی ، طول عمر بیشتری دارد. در واقع طول عمر 2 برابر بیشتر را در چرخه های شارژ ارائه می دهد.

مدل جدید دارای یک نشانگر LED میزان باتری و قالب مقاوم در برابر زنگ زدگی ، برای مقاومت در برابر ضربه و محافظت از سطح نهایی است. دیوالت می گوید که باتری جدید آنها برای برش ، حفاری ، چسباندن ، کارهای دقیق و برای کار در فضاهای تنگ ایده آل است. دیوالت می گوید که باتری جدید این کمپانی شامل پیشرفت تکنولوژیکی نسل بعدی می باشد که دوره جدیدی از عملکرد ابزارهای بی سیم Dewalt را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *