مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

تاریخچه ی برند دیوالت – DeWalt به Raymond DeWalt بر می گردد که در سال 1922 سرپرست مزرعه Seabrook بود. او اولین ماشین نجاری را با هدف افزایش بهره وری و تطبیق پذیری تکمیل کرد. سپس در سال 1924 ، شرکت محصولات DeWalt همراه با کارخانه و دفاتر واقع در Leola ، پنسیلوانیا در ایالات متحده تشکیل شد.

در آن زمان ، معروف ترین محصول برند دیوالت – DeWalt یک ماشین نجاری برقی بود. این ماشین نجاری برقی به Wonder-Worker معروف است و می تواند به 9 روش مختلف پیکربندی شود. در سال 1929 ، این برند به ساختمان جدید و مدرن تر واقع در لنکستر پنسیلوانیا نقل مکان کرد. این شرکت در سال 1941 یک دوره توسعه سریع را برای برآوردن خواسته های دستورات دولتی در ارتباط با نیازهای دفاعی ملی و ماشین آلات زمان جنگ آغاز کرد.

یکی از محبوب ترین و سرسخت ترین برندهای ابزارآلات

این شرکت در سال 1947 مجدداً تحت عنوان DEWALT Inc ثبت شد. اما دو سال بعد یعنی در سال 1949 توسط کمپانی American Machine Foundry (AMF) خریداری شد. سپس این شرکت فعالیت های خود را از طریق یک شرکت تابعه تحت مالکیت کامل به نام DeWalt Canada Ltd به کانادا گسترش داد. این برند در سال 1992 اولین سری ابزارهای برقی قابل حمل و لوازم جانبی خود را معرفی کرد. ابزارهایی که مخصوص پیمانکاران مسکونی ، بازسازی کنندگان و چوبکاران حرفه ای طراحی شده بودند.

ابزار های قدرتی برند دیوالت – DeWalt به خاطر سخت جان بودنشان معروف می باشد. این برند اکنون یکی از شاخه های کمپانی Black & Decker می باشد. علاوه بر ابزارهای قدرتی مناسب برای صنعت و استفاده شخصی ٬ این برند ابزارآلات کار با چوب هم تولید می کند. در حال حاضر این برند دارای کامل ترین مجموعه ابزار های قدرتی در سطح بازار می باشد. ابزارآلات این برند در نزد پیمانکاران بسیار محبوب می باشند و با طرح رنگی زرد و مشکی شناخته می شوند.

Raymond DeWalt بنیانگذار این برند گفته است : شما یک ماشین (ابزار) خریداری می کنید و آنچه واقعاً به دست می آورید رضایت است ؛ رضایت کامل.

شعار این برند ، سرسختی ضمانت شده یا به عبارتی دیگر تضمین سرسختی می باشد.

محصولات برند دیوالت – DeWalt در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *