مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

کمپانی ترند سری جدید باتری های 18 ولت خود را برای ابزارهای بیسیم معرفی کرد. برند ترند – Trend اعلام کرده است که به زودی سری باتری های جدید خود را عرضه خواهد کرد که آن را T18S می نامند. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

داغ تر شدن رقابت بین برندهای عرضه کننده ی باتری برای ابزارآلات برقی بیسیم

اگر با برند ترند – Trend آشنا نیستید ، بهتر است بدانید که این برند مجموعه ای از لوازم جانبی نجاری مانند ایرشیلد و محافظ گردش هوا را تولید می کند. این برند عمدتاً در زمینه صنایع چوبی و لوازم جانبی ابزارهای برقی فعالیت می کند. به همین دلیل است که آنها خط تولید سری جدید باتری های مناسب ابزارآلات بیسیم را راه اندازی می کنند. این برند به تازگی تصویری منتشر کرده که باتری T18S جدید آنها را نشان می دهد. در این عکس ، باتری جدید با عنوان باتری مناسب برای کار ، با موجی از ابزارهای برقی بی سیم احاطه شده است.

سری جدید باتری های 18 ولت برند Trend شامل 3 بسته می باشد. یک باتری جمع و جور 2Ah ، یک باتری جمع و جور 4Ah ساخته شده با 21700 سلول Li-ion و یک باتری 5Ah.

به نظر می رسد این باتری ها با انواع مختلف ابزارهای برقی بی سیم سازگار باشند ، از جمله :

برند ترند – Trend دارای فناوری Trend Trinity و همچنین فناوری باتری 18VTXLi هستند که مخفف Trend Xpert Lithium-ion است. واضح است که باتری های جدید ، 18 ولت می باشند. بنابراین سری جدید باتری های T18S ، باتری های TXLi با محوریت فناوری Trend Trinity هستند. فناوری Trend Trinity یک فناوری سیستم 3 لایه است. این فناوری دارای موتورهای با گشتاور بالا ، باتری های لیتیوم یونی با عمر طولانی تر و جدیدترین تجهیزات الکترونیکی پیشرفته است. این فناوری به عنوان هماهنگ کننده ی 3 عنصر اصلی که ابزارهای برقی بی سیم آنها را تشکیل می دهند ، توصیف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *