مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند رونیکس – Ronix به طور رسمی در جولای 2004 توسط برادران Ramkho تأسیس شد. البته این برادران از چند سال پیش تجارت کوچک خصوصی خود را آغاز کرده بودند. در کنار تمام رویاها و اهداف بزرگی که در ذهن خود پرورانده بودند، سعی کردند برنامه های بلندمدتی برای اثبات جایگاه شایسته این برند در سطح جهانی تعریف کنند. هیچ کس هرگز باور نمی کرد این برند بتواند به چنین جایگاه بین المللی در صنعت ابزار دست یابد.

تلاش برای قرار گرفتن در بین برندهای مشهور بین المللی ابزارآلات

شرکت ابزار رونیکس – Ronix یکی از برندهای پیشروی تولید کننده و تأمین کننده جهانی ابزارآلات می باشد. از سال 2004 ، این شرکت ابزارهای دستی و برقی را برای مشتریان خود در سراسر جهان تولید می کند. از همان روزهای اولیه ، تیم رونیکس تلاش زیادی کرد تا جایگاه خود را در بین مارک های مشهور بین المللی در بازار تثبیت کند. این برند طیف وسیعی از ابزارهای با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می دهد. این برند از طریق 180 شرکت فرعی در سراسر جهان انواع ابزارآلات را برای صنعتگران و کاربران فراهم می کند.

تکنولوژی مدرن و توجه به جزئیات بکار رفته در ساخت ابزارها ، با نظارت و کنترل فنی دقیق توسط کارشناسان تیم کنترل کیفیت برند رونیکس – Ronix دنبال می شود. کنترل و نظارت دقیق در مراحل مختلف تولید انجام می شود. به این ترتیب اطمینان حاصل شود که مشتریان ابزاری با بهترین کیفیت را دریافت خواهند کرد. یکی از دلایلی که این برند را به عنوان یک تأمین کننده ابزار عالی نشان می دهد ، خدمات عالی آن به مشتریان است. خدماتی که اطمینان می دهد خریداران می توانند به انتخاب خود اعتماد کنند.

طیف وسیع ابزارآلات

برند رونیکس – Ronix تقریباً 950 کارمند در سراسر جهان و 180 شرکت تابعه در سراسر جهان دارد (تا ژوئن 2021). این برند تولید کننده ی بیش از 2000 نوع ابزار در 12 دسته است. این تنوع این شرکت را قادر می سازد تا کالاهای خود را به بیش از 80 کشور در سراسر جهان صادر کند. تبدیل شدن به یکی از برترین شرکت‌های تولید ابزار در جهان، شرکت‌ها را ملزم به انجام مراحل و رویه‌های پیچیده و در عین حال حساب‌شده می‌کند.

ابزار آلات برشی و سوراخ کاریبرند رونیکس – Ronix در کشورهای فرانسه و آلمان تولید می شوند. ابزار های بادی در کشورهای کره جنوبی و تایوان و ابزارهای برقی در کشورهای کره جنوبی ، تایوان و چین تولید می شوند. ابزار آلات دستی این برند محصول کشورهای چین ، استرالیا ، اسپانیا ، تایوان و ترکیه می باشند. از گروه بندی ابزارآلات این برند می توان ابزارآلات برقی ، دستی ، بادی ، جوشی ، برشی و متعلقات را نام برد.

محصولات برند رونیکس – Ronix در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *