مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

تاریخچه برند زینسر – Zinser به سال 1898 بر می گردد. در آن سال تاجری به نام Eugen Zinser ، شرکت Acetylenwerk Ebersbach را در آلمان تأسیس کرد. در آن زمان از استیلن برای روشنایی استفاده می شد. با این حال شرکت Acetylenwerk Ebersbach گاز تولید نمی کرد ، بلکه تجهیزات آن را تولید می کرد. این شرکت در سال 1904 ابزارهای با کیفیت بالا برای جوشکاری و برش اکسیژن می ساخت.

برند بزرگ و مطرح در زمینه جوشکاری و برش

در سال 1916 در میانه جنگ جهانی اول ، برند زینسر – Zinser اولین کارخانه آلمانی بود که استیلن تحت فشار را مهندسی کرد. این موارد در سالهای بعد به طور دائمی افزایش یافت. تجهیزات Zeuss-Jupiter به شهرت بسیار خوبی در سراسر جهان دست یافته است. در سال 1941 پس از مرگ Eugen Zinser ، شرکت Acetylenwerk Ebersbach به مشارکت محدود تبدیل شد و به Autogenwerk Zinser تغییر نام داد. Hildegard Löffelhardt-Zinser بزرگترین دختر Eugen Zinser مدیریت شرکت را بر عهده گرفت. او در سالهای سخت جنگ و پس از جنگ رهبری این شرکت را بر عهده داشت.

در سال 1949 Kurt Schwebke مهندس متخصص جوشکاری و شوهر دوم Hildegard به او پیوست. در بخش سوخت اکسی ، برش شعله با زمینه های جدیدی از کاربرد روبرو شد. بنابراین توسعه ماشین آلات برش اکسیژن تقویت شد. Kurt Schwebke در سال 1964 به طور غیر منتظره ای درگذشت. بنابراین Hildegard موقتاً دوباره رئیس شرکت شد. در سال 1967 پسر Hildegard  به نام Hans Dietrich Zinser به هیئت مدیره شرکت پیوست.  

ریاست جدید خارج از خانواده ی Zinser

در سال 2002 در حالی که دیگر هیچ یک از اعضای خانواده ی Zinser باقی نمانده بودند ، Ulrich Bock سهامدار عمده شرکت به عنوان رئیس شروع به فعالیت کرد. در همان سال ، دختر او Caroline Niklaus نیز به هیئت مدیره شرکت پیوست. در آغاز سال 2003 همسرش Andreas Niklaus نیز عضو هیئت مدیره شد.

به دلیل وضعیت سفارش بسیار خوب برند زینسر – Zinser در سال 2012 ، این شرکت نیاز به افزایش ظرفیت تولید داشت. علاوه بر این ، برش لیزری نیاز به استانداردهای ایمنی خاصی دارد که می تواند به طور مطلوب در سالن جدید رعایت شود. بنابراین ساختمان اصلی این برند تغییر یافت. ساختمان جدید حدود 500 متر مربع فاصله بین دو سالن موجود را می بست. در همان زمان لوگوی جدید این شرکت نیز معرفی شد.

برند زینسر – Zinser توانسته است موقعیت بازار خود را در زمینه برش اکسیژن و پلاسما به طور مداوم تقویت و گسترش دهد. پیشرفت های جدید و متعدد این برند در سراسر جهان بسیار مورد قبول است. طیف گسترده ای از محصولات و تعداد زیاد گزینه ها و همچنین امکان ارتقاء بیشتر ماشین ها در هر زمان ، تعداد فزاینده ای از مشتریان را متقاعد می کند که این برند یک شریک مناسب در مورد ماشین های برش شعله ای است. اکنون این برند در سراسر جهان به عنوان متخصص در زمینه تکنولوژی جوشکاری و برش شناخته شده است.

محصولات برند زینسر – Zinser در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *