مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

کمپانی کلاین تولز پیچ گوشتی‌های عایق‌ شده با نوک باریک جدید خود را معرفی کرد. Klein Tools اعلام کرده است که خط تولید این ابزار را با طول ها و نوک های جدید گسترش داده است. این ابزار جدید همراه یک مجموعه 6 تکه جدید که شامل آهنربا می باشد ، عرضه می شود. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

جدیدترین پیچ گوشتی‌های عایق‌ شده کمپانی Klein Tools ، نوک‌ها و میله های باریکی را ارائه می‌ دهند. به این ترتیب این ابزار جدید امکان دسترسی آسان‌تر به فضاهای تنگ مانند بلوک‌های ترمینال و بریکرهای سبک باریک را فراهم می‌کنند. مدل های جدید هنوز استانداردهای ASTM F1505-16 و IEC 60900:2018 را رعایت می‌کنند یا از آنها فراتر می‌روند. نوک ها با بقیه میله پیچ گوشتی هم سطح می شوند که به این معنی است که بریدگی و ترک خوردگی عایق میله کاهش می یابد.

پیچ گوشتی‌های عایق‌ شده ی جدید ، دستگیره های بالشتکی را برای چسبندگی و راحتی بیشتر ارائه می دهند. این پیچ گوشتی ها همچنین دارای ویژگی هستند که کمپانی Klein Tools آن را Tip-Ident می نامد. این ویژگی نوع نوک و جهت آن را برای دردسر کمتر با بست مشخص می کند. این پیچ گوشتی های جدید به صورت جداگانه یا به صورت ست در دسترس خواهند بود. ست ها شامل ست 2 تکه مدل 33732INS، ست 4 تکه مدل 33734INS و ست 6 تکه مدل 33736INS می باشند.

عکس بالا ، ست 6 تکه پیچ گوشتی‌های عایق‌ شده جدید کمپانی Klein Tools را نشان می دهد. این ست شامل 5 عدد پیچ ​​گوشتی و یک آهنربا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *