مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

لان تاپ – Launtop یک شرکت خصوصی است که هدف آن ارائه محصولات برقی با کیفیت بالا به بازار بین المللی است. این برند به عنوان شرکت توسعه تجارت موتورهای دیزلی در سال 2000 تأسیس شد. این شرکت با سرمایه ثبت شده 15 میلیون دلار آمریکا، تجربه صنعتی قابل توجهی در ژنراتورهای آماده به کار دارد.

تعهد بی وقفه در نوآوری محصولات

برند لان تاپ – Launtop قبلاً فقط تعداد انگشت شماری از محصولات برقی صنعتی را تولید می کرد. اما امروزه خط تولید این شرکت به یکی از جامع ترین خط تولید محصولات و ابزارآلات صنعتی تبدیل شده است. این شرکت در حال حاضر در فضایی به وسعت 200000 متر مربع با امکانات مدرن در Fuqing چین فعالیت می کند. این شرکت محصولات خود را به بیش از 100 کشور در سراسر جهان عرضه می کند.

برند لان تاپ – Launtop در حال حاضر 850 کارمند دارد که 100 نفر از آنها پرسنل فنی هستند. این برند در وبسایت خود گفته : تعهد بی وقفه ما به درگیر شدن در نوآوری محصولات، استخدام کارکنان دانا و با انگیزه و هدف خدمت به نیازهای مشتریان، عناصر کلیدی مهمی هستند. همگی این ها در موفقیت امروز ما نقش دارند. این برند یک سیستم کاملاً پیشرفته برای CNC، R&D و Q.C راه اندازی کرده است. به این ترتیب اطمینان حاصل می کند که هر یک از محصولات با بالاترین استانداردهای کیفیت به مشتریان عرضه شوند.

تعهد برند لان تاپ – Launtop این است که دائماً تلاش کند تا محصولات جدید و نوآورانه را با کارایی بالا در همه جنبه ها با قیمت های بسیار مقرون به صرفه ارائه دهد. نیازهای در حال تغییر بازار برای این برند بسیار مهم است و همیشه آماده پاسخگویی سریع به مشتریان می باشد. 

محصولات برند لان تاپ – Launtop در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *