مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

سرد کننده و گرم کننده 18 ولت جدید ماکیتا معرفی شد. برند ماکیتا به تازگی خط تولید جدیدی از ابزارهای برقی بی سیم 40 ولت XGT را راه اندازی کرده است. در مورد خط تولید محصولات 18 ولت آنها چطور؟ ماکیتا گفته است که محصولات 18 ولت بیشتری در راه است. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

محصولی کاربردی که می توانید همه جا از آن استفاده کنید

یکی از این محصولات جدید برند ماکیتا – Makita ، سرد کننده و گرم کننده 18 ولت می باشد. این محصول جدید دارای ظرفیت 20 لیتر است. می تواند تا 30 قوطی یا 15 بطری آب (600 میلی لیتر) را در خود جای دهد. یک بطری بازکن نیز در جلوی این محصول نصب شده است. نام این محصول DCW180 می باشد که دو عدد اسلات باتری 18 ولتی به منظور استفاده ی طولانی تر از آن وجود دارد. هنگامی که این محصول با 2 باتری 6.0 آمپر تغذیه شود و خنک کننده روی 5 درجه سانتیگراد (~41 درجه فارنهایت) تنظیم شود ، تا 17 ساعت می توانید از آن استفاده کنید.

سرد کننده و گرم کننده 18 ولت جدید ماکیتا همچنین دارای درگاه شارژ USB داخلی است. این محصول مجهز به پنل کنترل دیجیتال دارای 5 پیش تنظیم دمای خنک کننده مختلف (18- تا 10 درجه سانتی گراد) و 2 پیش تنظیم گرمایش (55 درجه سانتی گراد، 60 درجه سانتی گراد) می باشد. دسته و چرخ های بزرگ این محصول حمل و نقل آن را آسان می کند. این محصول حداقل در سطح بین المللی همراه با بند شانه ای عرضه می شود. مدل های بین المللی دارای آداپتور برق خودرو و AC نیز هستند.

اساساً این سرد کننده و گرم کننده 18 ولت جدید ماکیتا ، با باتری شارژی کار می کند یا حداقل اینطور توصیف شده است. این محصول دارای استانداردهای ضد آب IPX4 برای مقاومت در برابر آب است. مدت زمانی که می توانید از این محصول استفاده کنید (با 2 عدد باتری 18 ولت 6.0 آمپر ) به این صورت می باشد :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *