مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند ماکیتا – Makita در سال 1915 به عنوان یک شرکت فروش و تعمیر موتور الکتریکی در ژاپن تأسیس شد. در واقع تاریخچه ی این برند ژاپنی به بیش از 100 سال قبل بر می گردد. این برند امروزه به عنوان یک برند جهانی در بیش از 40 کشور، شناخته می شود. این برند یک رهبر نوآوری است که بهترین محصولات را در 10 کارخانه در 8 کشور تولید می کند. این برند در Anjō  ژاپن مستقر است و کارخانه هایی را در برزیل، چین، ژاپن، مکزیک، رومانی، بریتانیا، آلمان، دبی، تایلند و ایالات متحده اداره می کند.

همانند تمامی برندهای ژاپنی ، برندی با کیفیت و دوام فوق العاده

با نگاهی به گذشته ، برند ماکیتا – Makita در سال 1958 اولین ابزار برقی خود را عرضه کرد. این دستگاه یک دستگاه رنده برقی قابل حمل بود. این برند کمی بعد در همان سال جایگاه خود را به عنوان یک تولید کننده تخصصی ابزارهای برقی با معرفی یک برش شیار قابل حمل ارتقا داد. اره برقی دایره ای و مته برقی نیز در سال 1962 عرضه شدند. رنده برقی قابل حمل این برند ، سلف پلنر 3-1/4 اینچی امروزی می باشد. محصولی که در سایت های کار در سراسر ایالات متحده و سراسر جهان یافت می شود.

کیفیت و دوام بی نظیر محصولات برند ماکیتا – Makita ناشی از قابلیت های قوی تحقیق و توسعه این شرکت است. به همین دلیل اعتماد کاربران حرفه ای در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. این برند در سراسر جهان ، قدرت، عملکرد و دوام مورد نیاز کاربران حرفه‌ای را با محصولات فشرده‌تر با لرزش کمتر و احساس بهتر ارائه می‌کند. این برند برای اولین بار در سال 2004 ابزارهای بست موتور بدون جاروبک را برای صنایع دفاعی و هوافضا توسعه داد. در حال حاضر این برند دارای محصولات بسیار متوعی برای هر نیازی می باشد. از جمله ابزار با سیم و بی سیم ، ابزار پنوماتیک ، ابزارهای مناسب فضای بیرونی ، لوازم جانبی و سایر محصولات. دریل های این برند از دریل های محبوب و با کیفیت بازار می باشند.

محصولات برند ماکیتا – Makita در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *