مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

کتری شارژی 18 ولتی جدید ماکیتا معرفی شد. کمپانی ماکیتا – Makita کتری آب شارژی جدید خود را تحت عنوان KT360D معرفی کرد. این محصول می تواند تا 0.8 لیتر آب را در یک زمان گرم کند. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

کتری شارژی 18 ولتی جدید ماکیتا انرژی زیادی مصرف می‌کند. کمپانی ماکیتا می‌گوید که این کتری می‌تواند 0.8 لیتر آب با دمای اتاق را توسط 2 باتری 3.0 آمپر 18 ولت بجوش برساند. همچنین می تواند 1.7 لیتر آب را با 2 باتری 6.0 آمپر بجوشاند. به این ترتیب با هر جفت باتری فقط 1 یا 2 بار می توانید آب را بجوشانید. برای استفاده ی مجدد باید باتری ها را تعویض کنید. کاربران باید مراقب انتخاب باتری برای این این محصول باشند. اما با این حال 0.8 لیتر آب همچنان مقدار مناسبی برای درست کردن نودل ، قهوه فوری یا چای است.

داخل کتری شارژی 18 ولتی جدید ماکیتا از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. قسمت بیرونی این کتری عایق شده است که به گرم نگه داشتن آب جوش برای مدت طولانی تر کمک می کند. این کتری دارای یک دسته حمل مناسب است و به کاربران توصیه می شود آن را با آب جوش حمل نکنند. ماکیتا قبلاً یک قهوه ساز شارژی عرضه کرده بود که اکنون در نسل دوم خود قرار دارد. البته مدل جدید جایگزین آن محصول نمی شود ، بلکه آن را تکمیل می کند.

بازاریابی کمپانی ماکیتا – Makita عمدتاً نشان می دهد که کتری برای تهیه کاسه سوپ نودل فوری و قهوه فوری استفاده می شود. البته می توانید از آن برای انواع دیگر غذاها و نوشیدنی ها استفاده کنید. کتری شارژی 18 ولتی جدید ماکیتا در رنگ های آبی و سفید عرضه خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *