مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند متابو – Metabo توسط فردی به نام Albrecht Schnizler تأسیس شد. او در سال 1923 توسط اولین مته دستی را ساخت. نام این برند آلمانی از این مته دستی فلزی گرفته شده است. این برند علاوه بر آلمان در کشور چین هم دفتر و کارخانه دارد.

برند آلمانی با کیفیت بالا

برند متابو – Metabo در حال حاضر 2000 نیرو دارد که 1200 نفر از آنها در نورتینگن آلمان هستند. 25 شرکت تابعه و بیش از 100 آژانس تضمین می کنند که راه حل های برتر این برند تقریباً در همه کشورها یافت می شود. جدای از راه حل های برق شهری و هوای فشرده، این شرکت به طور مداوم بر روی چشم انداز یک سایت ساخت و ساز بی سیم تمرکز می کند. همچنین در فناوری پاور بانک و منبع تغذیه شرکتی پیشرو می بشد تا آزادی بیشتری را با بالاترین توان ممکن به حرفه ای ها ارائه دهد.

برند متابو – Metabo دارای بیش از 700 حق ثبت اختراع و حقوق مالکیت است. این شرکت تأمین کننده راه حل های حرفه ای قوی و ارگونومیک برای کاربران ساخت و ساز و نوسازی و تجارت و صنعت فلزات توسعه و تولید می کند.

ویژگی هایی که این برند در وبسایت خود ذکر کرده شامل : 

برند متابو – Metabo با استفاده از توان طراحی و امتیاز تکنولوژیکی کشور آلمان بخش وسیعی از بازار مصرف ابزار برقی در جهان را به خود اختصاص داده است. این برند بیش از 42 سال است که وارد بازار ایران شده است. از آن سال تا کنون توانسته است با کیفیت مطلوب بخش قابل توجهی از این بازار را از آن خود کند. شعار این برند یک راه حل حرفه ای می باشد.

محصولات برند متابو – Metabo در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *