مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

باند خنک کننده و پوشش دهنده ی صورت و گردن جدید کلاین تولز معرفی شد. کمپانی کلاین تولز – Klein Tools خط تولید محصولات خنک کننده خود را با محصولی جدید گسترش داده است. این محصول یک باند برای خنک کردن و پوشش گردن و صورت می باشد. این محصول جدید با عنوان 60493 معرفی شده است. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

باند خنک کننده و پوشش دهنده ی صورت و گردن کلاین تولز دقیقاً مانند گتر گردن است. این باند جدید دارای پارچه بافتنی کاربردی می باشد. پارچه ای که بسیار تبخیرکننده است و به شما کمک می کند تا خود را خنک نگه دارید. این پارچه رطوبت را از بین می برد تا شما را خشک نگه دارد. هنچنین می توان از آن به عنوان یک خنک کننده استفاده کرد. چرا که این باند طوری طراحی شده که به راحتی می تواند شما را خنک کند. علاوه بر خنک کردن ، صورت و گردن شما را می پوشاند. به همین دلیل از این محصول می توان برای استتار صورت و گردن نیز استفاده کرد.

 

باند خنک کننده و پوشش دهنده ی صورت و گردن کلاین تولز به اندازه ای بلند است که بتوان آن را دور گردن قرار داد. به عبارتی دیگر این باند می تواند صورت شما را تا بالای بینی نیز بپوشاند تا شما را خنک نگه دارد. این محصول همچنین محافظت UPF 50+ در برابر اشعه های مضر UV را ارائه می دهد. همانطور که گفتیم طراحی این باند به گونه ای است که می توان از آن برای استتار نیز استفاده کرد. به همین دلیل این محصول ممکن است بیشتر مورد توجه دیگران باشد ، به خصوص افراد خارجی و نظامی. این محصول اکنون برای خرید در دسترس است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *