مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند مک تک – Maktec زیر مجموعه ی برند ماکیتا – Makita می باشد. وقتی از تیم تحقیق و توسعه ماکیتا خواسته شد تا طیف وسیعی از ابزارهای برقی را بسازند که به اندازه کافی نام ماکیتا را داشته باشند ، پاسخ آنها ابزارهای برق صنعتی Maktec بود. برندی با ابزارها و قطعات کمتر که در عین حال عملکرد استثنایی ماکیتا را حفظ کنند.

برند با کیفیت زیر مجوعه ی ماکیتا

با تأسیس برند مک تک – Maktec ، هزینه تولید ماکیتا به طور قابل توجهی بدون کاهش عملکرد تولیدی در ابزار جدید کاهش یافت. طراحی، تولید و کنترل کیفیت 100% توسط برند ماکیتا انجام می شود. قابلیت اطمینان فوق العاده و استحکام تسلیم ناپذیر در سخت ترین شرایط از ویژگی های ابزار این برند می باشد. این برند در وبسایت خود ، شعار قدرت و قابلیت اطمینان برای یک معامله را نوشته است. 

یکی از مهم‌ترین دلایل تأسیس برند مک تک – Maktec و تولید محصولاتی با برند مشابه شرکت ماکیتا ، عرضه مدل‌ها و دستگاه‌هایی است که با حفظ کیفیت ، قیمت مناسبی‌تری هم دارند. شاخص‌ترین تفاوت ظاهری محصولات این برند با برند ماکیتا ، در رنگ آن‌ها است. تمام محصولات برند مک تک با رنگ قرمز تولید می شوند.

رادرفورد – Rutherford تنها واردکننده و توزیع کننده ابزارهای برقی برند مک تک – Maktec می باشد. در اوایل دهه 60 ، رادرفورد یکی از 3 واردکننده برند ابزار برقی ماکیتا در آفریقای جنوبی شد. رادرفورد در سال 1912 به عنوان یک شرکت تأمین مهندسی تأسیس شد. در اواسط دهه چهل در زمینه ابزارهای برقی و ماشین آلات نجاری مشغول به کار شد. رادرفورد در سال 2012 صدمین سالگرد خود را جشن گرفت. از سال 1985، زمانی که رادرفورد به عنوان تنها توزیع کننده ماکیتا منصوب شد، فروش ابزار برقی ماکیتا افزایش یافت. امروزه ماکیتا یکی از رهبران برند ابزار در منطقه آفریقای جنوبی است. 

محصولات برند مک تک – Maktec در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *