مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

منگنه کابل برقی جدید برند میلواکی معرفی شد. در سال 2018 کمپانی دیوالت همچین منگنه ای برقی را به عنوان بخشی از خط تولید محصولات 20 ولت مکس خود معرفی کرد. اکنون برند میلواکی – Milwaukee منگنه‌کننده کابل باتری‌دار خود به عنوان بخشی از خط تولید M12 خود معرفی کرده است. نام کامل این محصول Milwaukee M12 2448-21 می باشد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

استپلر کابل یا منگنه کننده ی کابل جدید برند میلواکی

قدرت باتری منگنه کابل جدید برند میلواکی ، اتصال کابل های برق مانند رومکس را بدون دردسر فراهم می کند. این منگنه برقی همچنین بستن کابل برق را در مناطق صعب العبور آسان می کند. تفاوت اصلی بین این مدل و دیوالت این است که میلواکی با ولتاژ کمتر باتری 12 ولتی M12 که در واقع 10.8 ولت است، همین کار را انجام می دهد. وزن واقعی این محصول مشابه محصول دیوالت است. با این حال میلواکی از نظر فنی می‌تواند با نصب یک باتری جمع‌وجور 12 ولتی در مقابل باتری 20 ولتی کمی سنگین‌تر یا سبک‌تر باشد.

طراحی کلی منگنه کابل جدید برند میلواکی با طراحی بدنه بلند و سر کوتاه بسیار شبیه منگنه ی دیوالت است. تشخیص این دو محصول سخت است. به نظر می رسد که سر محصول میلواکی ممکن است کمی کوتاهتر از دیوالت باشد، اما تشخیص آن واقعاً سخت است. به خصوص اینکه میلواکی اعداد طول را اعلام نکرده است در حالی که دیوالت 7.75 اینچ است. گفته می‌شود که منگنه‌کننده ی کابل میلواکی دارای قفل آتش خشک است که به توقف شلیک صفحات خالی در زمانی که مجله بیرون است کمک می‌کند.

هر دو منگه کابل دارای چراغ‌های LED و گیره‌های کمربند برگشت‌پذیر هستند. در حالی که میلواکی یک نشانگر سوخت داخلی روی خود ابزار دارد. این واقعاً یک امتیاز نیست زیرا باتری‌های M12 در گیج‌سنج‌های سوخت ساخته نمی‌شوند و در اکثر ابزارهای M12 یافت می‌شوند. در حالی که بیشتر باتری‌های 20 ولت دیوالت دارای سوخت سنج هستند. این محصول در نیمه اول سال 2022 در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *