مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند میلواکی – Milwaukee یک شرکت آمریکایی است که ابزارهای برقی را توسعه ، تولید و به بازار عرضه می کند. دفتر این برند در هنگ کنگ در کنار برندهای نام آشنای دیگر مثل AEG، Ryobi، Hoover، Dirt Devil و Vax مستقر می باشد.

برند میلواکی – Milwaukee انواع مختلفی از ابزار را تولید می کند. از جمله : 

بزرگترین تأمین کننده ابزارهای برقی بی سیم در آمریکای شمالی

برند میلواکی – Milwaukee از سال 2016 بزرگترین تأمین کننده ابزارهای برقی بی سیم در آمریکای شمالی است. این برند همراه با برند Bosch در رتبه دوم و برند Black and Decker در رتبه سوم قرار دارند. این برند در سال 1918 اولین مته سبک وزن قابل حمل خود را معرفی کرد. A.H. Petersen با اضافه کردن Albert F. Siebert به کسب و کار خود ، مغازه ای را تأسیس کرد. تأسیسات و تولیدی آنها در سال 1923 بر اثر آتش سوزی ویران شد. به این دلیل کسب و کار آن ها افت کرد و مغازه آن ها به دلیل خسارت در آتش سوزی به حراج عمومی رفت.

Albert F. Siebert در سال 1924 دارایی های باقی مانده را خریداری کرد و شرکت ابزار الکتریکی میلواکی – Milwaukee را تشکیل داد. هدف تجاری او در آن زمان ، بهبود و تعمیر ابزارهای تولید کنندگان دیگر بود. همچنین ایده هایی در مورد آنچه که باید تغییر کند تا طول عمر ابزارهای موجود در بازار را افزایش دهد. در طول دهه 1930، میلواکی رتبه بندی مشخصات تجهیزات را از دولت فدرال بدست آورد. به این ترتیب شروع به تولید همه ابزارهای خود مطابق با استاندارد تجهیزات نیروی دریایی ایالات متحده کرد.

نوآوری بزرگ بعدی که برند میلواکی – Milwaukee به روی میز آورد ، یک مته چکشی دستی 3/4 اینچی با قابلیت عمل به عنوان یک مته استاندارد بود. بر اساس موفقیت بازار دریل چکشی 3/4 اینچی جدید، مته چکشی کوتاه تر، سبک تر و قابل کنترل تر به زودی معرفی شد. شروع جنگ جهانی دوم و رونق تولید پس از آن به شرکت ابزار الکتریکی میلواکی کمک کرد تا به تأمین کننده اصلی نیروی دریایی ایالات متحده تبدیل شود. در طول این مدت، شرکت ابزار الکتریکی میلواکی همچنین یک کلاچ فنری به سنباده‌ها و آسیاب‌های خود اضافه کرد که به طور چشمگیری میزان پس‌زدگی دستگاه‌ها را کاهش داد.

محصولات برند میلواکی – Milwaukee در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *