مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

متابو دریل شارژی جدید مجهز به سنسور ژیروسکوپ ضد لگد خود را معرفی کرد. این برند آمریکایی از طریق رسانه های اجتماعی محصول جدید خود را تحت عنوان BS 18 LTX BL I معرفی کرده است. این دریل جدید دارای اقدامات ایمنی جدید ضد لگد می باشد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

به نظر می رسد کمپانی متابو – Metabo از یک شماره مدل برای نسل های مختلف دریل شارژی استفاده می کند. این برند در ویدیوی دریل شارژی جدید خود ، دستگیره جانبی قفل مته جدید را تبلیغ کرده است. همچنین فناوری ضد لگد مبتنی بر ژیروسکوپ را نشان دادند که با نشانگرهای صوتی و تصویری فعال می شود. با حفاری عمیق تر، می بینیم که حداکثر گشتاور 1151 اینچ (گشتاور سخت) است که کمی کمتر از مدل قبلی است. چرا که مدل قبلی حداکثر گشتاور 1300 in-lbs را ارائه می کرد. این ممکن است اولین بار باشد که یک برند ابزار از حداکثر امتیاز گشتاور عقب نشینی می کند. مشخص نیست چرا آنها این کار را انجام دادند. اما 1151 in-lbs هنوز قدرت زیادی را برای یک مته بی سیم نشان می دهد.

ویژگی ها و مشخصات دریل شارژی جدید متابو مدل BS 18 LTX BL I :

کمپانی متابو ادعا می کند که سنسور ژیروسکوپ ضد لگد مورد استفاده آنها به جای شتاب سنج، دقیق تر و سریعتر از رقبای آنهاست. با این حال، آنها هیچ اطلاعاتی برای اثبات این ادعا ارائه نکرده اند. عوامل مختلفی می توانند باعث لگد زدن دریل های شارژی شوند. مانند زمانی که یک مته بزرگ به هم متصل می شود و ابزار در پاسخ به آن چرخش معکوس می دهد. اساساً اگر موتور هنوز در حال چرخش باشد و بیت گیر کرده باشد مته حرکت می کند.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، مته به شدت به چرخش خود ادامه می دهد تا زمانی که برق موتور قطع شود. از آنجایی که لگد زدن اغلب منجر به یک حرکت سخت و سریع می شود، کاربر قبل از اینکه بتواند انگشت خود را از سوئیچ ماشه خارج کند، ممکن است آسیب ببیند. فناوری ضد لگد این حرکات ضد چرخش ناگهانی را شناسایی می کند و به طور خودکار برق موتور را قطع می کند. نکته کلیدی این است که فناوری ضد ضربه این کار را به اندازه کافی سریع انجام دهد تا از آسیب به کاربر جلوگیری کند. بنابراین دریل شارژی جدید متابو امنیت بیشتری برای شما فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *