مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

دستگاه ارتعاش بتن جدید میلواکی معرفی شد. برند میلواکی – Milwaukee یک راه حل جدید برای خط محصولات بی سیم MX Fuel خود عرضه کرده است. محصولی تحت عنوان  MXF381-2CP. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

نسل جدید سری محصولات MX Fuel میلواکی

دستگاه ارتعاش بتن جدید میلواکی همان کاری را انجام می دهد که یک قطعه طولانی 2×4 انجام می دهد. لرزش برای کمک به فرآیند تسطیح و اطمینان از صاف بودن و مطابقت با درجه. این دستگاه ها معمولاً توسط موتورهای گازسوز تغذیه می‌شوند. اما راه‌حل میلواکی به‌عنوان بخشی از خط سوخت MX با باتری‌هایی که نیرو و زمان لازم برای انجام کار را ارائه می‌کند، کاملاً با باتری کار می‌کند. این به این معنی است که دکمه را فشار دهید و دستگاه به راحتی شروع به کار می کند. به این ترتیب از دردسرهای گاز مانند سوخت و روغن مصرفی، دود، و تعمیر و نگهداری کوچک موتور جلوگیری می شود.

در واقع دستگاه ارتعاش بتن جدید MX Fuel میلواکی می‌تواند تا 2 ساعت در هر بار شارژ یا تا 10000 فوت مربع با بسته باتری CP203 با میله 12 فوت کار کند. نوار ارتعاشی می تواند انواع میله های کف را بکار بگیرد. میلواکی میله های کف کشی با اندازه های مختلف را برای واحد خود در دسترس قرار می دهد. اندازه ها از 4 فوت تا میله های 16 فوت متغیر است. میله‌ها در جای خود قرار می‌گیرند و می‌توانید از دو دستگاه ارتعاشی روی میله‌های طولانی‌تر استفاده کنید. میلواکی همچنین می‌گویند که این دستگاه کف‌کشی قدرت کشیدن یک میله 16 فوتی را دارد.

به عنوان یک مزیت اضافی ، کاربران در دستگاه ارتعاش بتن جدید می‌توانند ردیابی، مدیریت و ایمن‌سازی را انجام دهند. اگر دستگاه ارتعاش بتن مفقود یا دزدیده شود، ONE-KEY توانایی جلوگیری از دستکاری در قابلیت قفل از راه دور را فراهم می کند. میلواکی می گوید این محصول در اوایل سال 2022 عرضه می شود و قیمت آن 2499.99 دلار است. این محصول با باتری و شارژر 2x CP203 ارائه می شود. میله های کف به صورت جداگانه فروخته می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *