مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند هوم لایت – Homelite یکی از تولید کنندگان تجهیزات و ابزارآلات برقی آمریکایی است. از محصولات شناخته شده ی این برند می توان اره برقی ، دمنده/بلوور ، کارواش و ماشین های چمن زنی را نام برد.

برند هوم لایت – Homelite به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ژنراتورهای الکتریکی قابل حمل و اره برقی در سطح حرفه ای و متوسط پس از جنگ جهانی دوم شناخته می شود. در سال 1921 ، کارآفرینی به نام Charles H. Ferguson از نیویورک ، یک ژنراتور الکتریکی سبک وزن ، قابل حمل و بنزینی اختراع کرد. شرکت تازه تأسیس او Home Electric Lighting نام داشت که بعداً به اختصار Homelite نامیده شد. این شرکت این امکان را برای هزاران خانوار مزارع روستایی فراهم کرد تا به راحتی از برق لذت ببرند. جایی که سال ها طول کشید تا خطوط زمینی به بسیاری از این مناطق دورافتاده برسد.

ابزارهایی با کیفیت و کارایی بسیار بالا

علاوه بر این ، بسیاری از ژنراتورهای Charles H. Ferguson نقش مهمی در جنگ ایفا کردند. در طول جنگ جهانی دوم ، برق قابل حمل را در صورت تقاضا برای نیروها فراهم می کردند. در سال 1946 ، برند هوم لایت – Homelite اولین اره برقی خود را که یک مدل الکتریکی بود، تولید کرد. در سال 1949 ، یک نوآوری دیگر در تجهیزات برقی را به شکل اولین اره برقی که دارای عملکرد یک نفره بود، منتشر کرد. اره‌های قبلی معمولاً بیش از حد بزرگ و حجیم بودند که یک نفر به تنهایی نمی توانست از آن ها استفاده کند.

در اواسط دهه 1960 ، برند هوم لایت – Homelite به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان اره های برقی در جهان تبدیل شد. اره برقی هایی با مدل های مختلف از برس برش های کوچک گرفته تا پیشرفته ترین اره های چوب بری حرفه ای. در اواخر دهه 1970 ، Homelite به تدریج خط تجهیزات برق خود را گسترش داد.

John Deere نام تجاری Homelite را در سال 1994 به دست آورد. پس از آن در سال 2001 شرکت Techtronic Industries نام تجاری Homelite را از John Deere خریداری کرد. دفتر مرکزی این برند در هنگ کنگ قرار دارد.

کارواش 150 بار هوم لایت مدل HPW-150S

محصولات برند هوم لایت – Homelite در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *