مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

پولیش برای این‌که خودرو ظاهر زیبای خود را حفظ کند و همچنین تمیز باقی بماند، استفاده می شود. البته چندین راه دیگر نیز وجود دارد. تمیز کردن بدنه خودرو می‌تواند توسط صاحب خودرو یا فردی حرفه‌ای صورت بگیرد.

با استفاده از روش‌های مختلف می‌توان برخی از مشکلات ظاهری همانند خط و خش روی بدنه را از بین برد. پولیش کردن و واکس زدن خودرو دو موضوع مهمی هستند که هر کدام بنا بر دلایل خاصی انجام می‌شوند. برای آشنایی با آن‌ها همراه چرخان باشید. پولیش خودرو مایعی بوده که برای حذف خط و خش و آلودگی از روی سطوح رنگ شده استفاده می‌شود. این مایع دارای عناصر ساینده است که یک لایه نازک از رنگ بدنه را بر می‌‌دارد که بواسطه ی این کار خط و خش‌ها را از بین می‌برد.

 

در اکثر پولیش ها از واکس نیز استفاده می‌شود که درخشندگی بدنه خودرو را در پی دارد. این دستگاه را می‌توان توسط دست و یا یک دستگاه پولیش برقی با استفاده از یک پارچه نرم استفاده کرد. از برخی از دستگاه‌هایی که دوران می‌کند مانند دریل نیز می‌توان به عنوان دستگاه پولیش استفاده کرد. اکثر تولیدکنندگان پولیش خودرو توصیه می‌کنند که برای رسیدن به بهترین نتیجه ، چندین بار آن را با فشار کم بر روی بدنه خودرو بمالید.

انواع پولیش و ابزارهای آن

این مواد به دو دسته کلی زبر و نرم تقسیم می شوند. برای از بین بردن لکه ها ، بهتر است ابتدا از نوع نرم استفاده کنید. اگر به تمیزی مورد نظر نرسید ، سپس از نوع زبر آن استفاده کنید. ابزار هایی برای این کار وجود دارند. ابزار دستی این کار پنبه است. مقداری از آن را به ماشین میمالند و سپس با پنبه محکم روی آن را می کشند. این ابزار برای کارهای خانگی و ماشین شخصی مناسب است.

اما در نوع صنعتی چطور ؟ برای کسانی که کار اصلی آن ها پولیش زدن است ، ابزار های دیگری وجود دارد ، برقی و شارژی. کسانی که صنعتشان این کار است از یکی از انواع برقی و یا شارژی آن استفاده میکنند. البته معمولاً نوع شارژی مصرف خانگی دارد و نوع برقی مصرف صنعتی.

 

پولیش دیمردار اوربیتال رونیکس مدل 6122

 

برای خرید انواع پولیش می توانید به وبسایت فروشگاه مهد ابزار مرجعه کنید. برای مشاهده ی دیگر ترفند ها و آموزش های ابزار می توانید از بخش آموزش و ترفند مجله اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *