مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

گیره سه پایه زنجیری قابل حمل جدید برند میلواکی معرفی شد. همانطور که می دانید برند Ridgid مدتی است که گیره های زنجیره ای می سازد. اکنون نوبت به برند میلواکی – Milwaukee رسیده است. نام کامل این محصول Milwaukee Portable 6” Leveling Tripod Chain Vise 48-22-8690 می باشد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

محصولی با قابلیت حمل و نقل بسیار آسان

گیره سه پایه زنجیری قابل حمل جدید برند میلواکی شباهت هایی با مدل برند Ridgid دارد. برند میلواکی محصول خود را با طراحی سه پایه و پایه های تاشو تولید کرده است. این امر جهت متفاوتی را در پیش گرفته و باعث می شود دستگاه حتی بیشتر تا شود تا قابلیت حمل و نقل بهتری داشته باشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید ، این محصول می‌تواند با اشغال کردن فضای کن هنگام تا شدن تقریباً صاف تا شود و دسته یکپارچه حمل آن را به مکان آسان می‌کند.

گیره سه پایه زنجیری قابل حمل جدید برند میلواکی مجهز به سطح بالای کار بزرگتری است. این امر به شما امکان می دهد تا این محصول را به عنوان یک میز کار کوچک برای ذخیره چند ابزار دستی یا مواد در حین کار استفاده کنید. همچنین می توانید در صورت نیاز به داشتن محصولی جمع و جورتر ، مدل سطح پاینن آن را خریداری کنید. یکی از پایه های این محصول قابل تنظیم است تا بتوانید گیره زنجیر را تراز کنید.

دو لوازم جانبی اختیاری دیگر همراه با گیره سه پایه زنجیری قابل حمل جدید برند میلواکی ارائه می شوند. این لوازم جانبی عبارتند از :

Milwaukee Leveling Chain Vise 48-22-8690 در فوریه 2022 با قیمت 459.99 دلار در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *