مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند هیلتی – Hilti ساخت و ساز را ساده تر، سریع تر و ایمن تر می کند. این شرکت در سال 1941 تأسیس شد و از یک استارت آپ کوچک خانوادگی به یک تجارت جهانی قابل اعتماد تبدیل شد. این شرکت بیش از ۲۰۰۰۰ نفر کارمند در سراسر جهان دارد. تمرکز اصلی این شرکت بر روی دریل های چکشی، سیستم های اطفاء حریق و سامانه های نصب و راه اندازی است.

برند هیلتی – Hilti امروزه هنوز هم متعلق به خانواده اصلی آن است و دفتر مرکزی آن در لیختن اشتاین واقع شده است. جایی که Martin Hilti بیش از 75 سال پیش این شرکت را تأسیس کرد. این برند در وبسایت خود گفته : در هیلتی ، ما متعهد به ساختن آینده ای بهتر برای جوامع محلی خود و افرادی هستیم که با آنها کار می کنیم.

این برند در زمینه های مختلف فعالیت می کند ، از جمله :

محصولات برند هیلتی – Hilti با تحقیقات، نرم افزار، خدمات و پشتیبانی در سطح جهانی پشتیبانی می شوند. به نقل از وبسایت این برند : تأمین کنندگان ما ابزارهایی را برای مراقبت از اعضای تیم و منابعی که برای طراحی، تولید و ارائه بهترین محصولات ، خدمات و نرم افزارهای جهان به مشتریان خود نیاز داریم در اختیار ما قرار می دهند. ما برای تنوع در روابط با تأمین کنندگان خود ارزش قائلیم.هدف ما این است که با هر یک از شرکای مورد اعتماد خود به طور فراگیر کار کنیم.

هدف برند هیلتی – Hilti ساختن آینده ای بهتر است. این هدف به پروژه های مهندسی و ساختمانی ختم نمی شود که هیلتی بخشی از آن است. این شرکت در ابتدا تصمیم گرفت که عاملی برای تغییرات مثبت در جهان باشد. هیلتی این تعهد را از طریق رهبری پایداری، تلاش‌های عملی اعضای تیم هیلتی و کمک‌های مالی در سطح جهانی و محلی زندگی می‌کند. هیلتی ممتاز است که می‌تواند جبران کند و می‌خواهد به نشانی که ما در جهان می‌گذاریم افتخار کند.

تفنگ تزریق چسب هیلتی مدل HDM 500

محصولات برند هیلتی – Hilti در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *