مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

ردیاب بلوتوثی جدید میلواکی معرفی شد. برند میلواکی اکنون ردیاب بلوتوثی جدید خود را به سیستم ابزار و تجهیزات بلوتوثی ONE-KEY اضافه کرده است. نام کامل این محصول Milwaukee ONE-KEY bluetooth tag می باشد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

ردیاب بلوتوثی جدید میلواکی پس از فعال شدن ، ردیابی ارزشمندی را برای ابزار ارائه می دهد. این ردیاب اطلاعاتی مثل آخرین تاریخ، زمان و زمان مشاهده شده را ارائه می دهد. این ردیاب مکان ابزارهایی که تا فاصله ی 300 فوت از آن قرار دارند را نشان می دهد. این ردیاب همچنین یک تاریخچه 30 روزه از جایی که ابزار توسط دیگران در انجمن ONE-KEY دیده شده است ارائه می دهد.

محصولی که با استفاده از آن می توانید به راحتی ابزارآلات یا تجهیزات خود را ردیابی کنید

ردیاب بلوتوثی جدید میلواکی مجهز به یک بلندگوی داخلی می باشد. می‌توانید از آن برای زنگ زدن ردیاب استفاده کنید. به این ترتیب یک هشدار صوتی در فاصله 50 فوتی به شما داده می شود. این ویژگی در صورت گم شدن یا سخت پیدا کردن ابزارها ، مکان یابی آنها را آسان‌تر می‌کند. میلواکی یک شتاب سنج نیز در این ردیاب تعبیه کرده است. این شتاب سنج اطلاعاتی را ارائه می دهد که می تواند به تعیین آخرین زمان استفاده از ابزار کمک کند.

ردیاب بلوتوثی جدید میلواکی همچنین دارای NFC و یک کد QR قابل اسکن در قسمت جلویی می باشد. این ردیاب را می توانید با دو سوراخ کناری که دارد ، با پیچ به ابزار نصب کنید. همچنین می توانید آن را پرچ کنید یا از پشت صاف آن استفاده کنید و آن را با چیزی مانند اپوکسی به ابزار خود بچسبانید. از جایی که این ردیاب با بلوتوث کار می کند، برق آن از یک باتری داخلی با مدت زمان 3 سال تأمین می شود. این ردیاب در برابر افتادن ، شوک و دمای شدید مقاوم است. این محصول در بسته های 1 ، 2 یا 10 به ترتیب با قیمت های 29.99 دلار، 49.99 دلار و 179.99 دلار در دسامبر 2021 عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *