مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

معرفی برند هیوسان – Hyusan. شرکت بازرگانی سایش جنرال ، خط جدیدی از ابزارها را توسعه داده است. ابزارهایی که از فناوری پیشگیری از سرقت و مدیریت موجودی استفاده می کند. ابزارآلات این برند ساخت کشور چین و تحت لیسانیس برند هیوندای می باشند.

ابزارهای برند هیوسان – Hyusan از فناوری بلوتوث با باتری‌های لیتیوم یونی سبک وزن استفاده می کنند. این طیف جدید ابزارهای مارک هیوسان که به کاربران امکان می‌دهد ابزارها را ردیابی، مکان یابی و از راه دور غیرفعال کنند. همچنین به عنوان یک عامل بازدارنده قابل توجه در برابر دزدان احتمالی عمل می‌کند. هیچ سازنده دیگری در حال حاضر محصول مشابهی را با همان قیمت این برند ارائه نمی دهد.

 

برند چینی که با هدف فعالیت های داخلی و خارجی ابزارآلات تأسیس شد

تحقیق و توسعه برای پیشرفت ، گسترش و انتقال علم و فناوری ابزارسازی و گسترش فعالیت‌های تجاری خارجی و داخلی، از اهداف برند هیوسان می باشد. با علم به اینکه در عصر حاضر تنها شرکت‌ها و افراد موفقی هستند که بر بازارهای محلی و منطقه‌ای تسلط دارند. در واقع فعالیت های تجاری خارجی ابزارآلات یکی از اهداف اصلی این برند در ابتدای تأسیس آن بود.

برند هیوسان با توانمندسازی خود و با داشتن دانش و اطلاعات کافی در زمینه مدیریت زمان و تجارت، اقدام به واردات ابزارآلات کرد. به این ترتیب فرصت خرید کالاهای باکیفیت را برای مردم فراهم کرد. همچنین امکان ارتقای قابلیت ابزار آنها را برای رفع نیازهای جامعه فراهم کرد. این شرکت ابزارهایی را که افراد برای زندگی و کار و امنیت نیاز دارند در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این مجموعه با ترسیم افق آینده روشن، در راستای تجارت جهانی در یک روند رو به رشد حرکت می کند. تصور می شود سطح اعتماد بین مشتریان خاص و جامعه ممتاز را افزایش دهد.

اینورتر جوشکاری 200 هیوسان مدل S-200A

محصولات هیوسان – Hyusan در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *