مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

مینی کمپرسور که با نام پمپ باد فندکی هم شناخته می شود ،یکی از لوازم و ابزار پر کاربرد برای همراهی هر ماشین و خودرویی می باشد. به طور کلی این محصول یک نمونه کوچک از کمپرسور باد می باشد که یک موتور الکتریکی کوچک دارد که هوا را در یک سیلندر فشرده می کند.

مینی کمپرسور حجم و وزن کمی دارد ،بنابراین به راحتی قابل حمل است. همچنین به دلیل اینکه از طریق اتصال به درگاه فندکی خودرو کار می کند ، برای تعمیرات سرپایی مناسب می باشد. این محصول برای چرخ ماشین،دوچرخه،توپ های ورزشی،قایق ها و تخت های بادی و هرگونه وسایل بادی که نیاز به نیروی بیش تری از نیروی انسانی دارد، کاربرد فراوان دارد. از جمله انواع وسایل تفریحی بادی.

وسیله ای که به مرور کاربردی تر شد

زمانی که در سفر هستید و لاستیک ماشین شما پنچر می شود و تا رسیدن به تعمیرگاه و آپارات فاصله زیادی دارید ، یک مینی کمپرسور به کار شما می آید. چرا که می توانید با استفاده از آن باد لاستیک را تنظیم کنید تا به جای مناسب برای تعمیر اساسی برسید. مینی کمپرسورهای مناسب برای اتومبیل سواری ، دارای سیلندر و دینام می باشند. مدل های دو سیلندر قابلیت استفاده برای خودروهای نیمه سنگین و باری مانند نیسان و وانت،مینی بوس،ون و… کاربرد دارد. علاوه بر قدرت بالا ، از نظر زمانی نیز بسیار به صرفه می باشد.

مینی کمپرسور های داری یک گیج یا صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش میزان فشار و باد خروجی دارند. امروزه این دستگاه فقط یک پمپ باد نیست. قابلیت هایی به این دستگاه ها افزوده شده که آن ها را کاربردی تر از قبل می کند. داشتن چراغ و امکان استفاده به عنوان نورافکن،پورت USB ،قابلیت اتصال به برق شهری،قابلیت دمندگی و مکندگی و هر گونه قابلیتی که در خودرو و یا سفر می تواند به خصوص برای خودرو کاربرد داشته باشد.

بنابراین بهتر است همیشه یک مینی کمپرسور همراه خود داشت باشید. عموماً از کمپرسور ها برای فشرده کردن گازها استفاده میشود. در حقیقت کمپرسور ها وسایلی هستند که با صرف انرژی مکانیکی حجم بالایی از سیال را با سرعت به درون خود مکیده و سپس آن را فشرده نموده و خارج می سازند.

برخی مشخصات فنی که مینی کمپرسور پیشرفته باید داشته باشد :

مینی کمپرسور رونیکس مدل RH-4260

برای خرید انواع مینی کمپرسور می توانید به وبسایت فروشگاه مهد ابزار مرجعه کنید. برای مشاهده ی دیگر ترفند ها و آموزش های ابزار می توانید از بخش آموزش و ترفند مجله اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *