مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

لرزاننده بتن مدادی جدید برند میلواکی معرفی شد. برند میلواکی – Milwaukee به گسترش ابزارهای شکل دهی بتن خود ادامه می دهد. این امر با افزودن لرزاننده (ویبراتور) مدادی بتن مدل M18 صورت گرفته است. ایم محصول در دو نوع با نوع 4 فوت (2910-21) و 8 فوت (2911-21) عرضه می شود. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار دنیای ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

گسترش ابزارهای شکل دهی بتن برند میلواکی

لرزاننده بتن مدادی برای ارتعاش بتن برای ته نشین شدن آن و کمک به رساندن هرگونه حباب هوا در ریختن به سطح استفاده می شود. این امر به تقویت ریختن بتن کمک می کند. میلواکی از یک میله ارتعاشی استفاده می کند که توسط یک شلنگ به پایه ابزار متصل شده است. این ابزارها معمولاً برقی هستند که به سیم داخلی یا موتور گازی نیاز دارند که معایب خاص خود را دارد. از جمله دود گاز، راه‌اندازی کششی، نگهداری، مواد مصرفی. اما مدل هایی که با باطری کار می کنند نیز وجود دارند.

میلواکی اولین برندی نیست که لرزاننده بتن مدادی با باتری تولید می‌کند. زیرا برندهای دیگر این کار را با سیستم‌های 18 ولت/20 ولت خود انجام داده اند. مانند برندهای دیوالت و ماکیتا. اما مدل 18 ولتی میلواکی ،ابزارای است که با سوخت کار می کند. شما می‌دانید که به چه معناست، یک موتور بدون برس. میلواکی می گوید مدل M18 آنها می تواند حداکثر 1.8 اسب بخار ارتعاش تولید کند. به ادعای آنها تا سه برابر بیشتر از لرزاننده های مدادی بی سیم تواند تولید می کند.

لرزاننده بتن مدادی جدید برند میلواکی می تواند تا 12500 VMP ارتعاش داشته باشد و تا 20YDS3 بتن در هر بار شارژ اجرا شود. همچنین یک ماشه سرعت متغیر 0-12500 VPM را امکان پذیر می کند و از یک سر مربع 1 اینچی استفاده می کند. طبق گفته میلواکی، این محصول اوایل سال 2022 عرضه خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *