مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

برند هیوندای – Hyundai ابتدا در سال 1947 بعنوان یک شرکت ساختمانی توسط چانگ جو یونگ تأسیس شد. پس از آن در سال 1954 شروع به گسترش فعالیت‌های خود به صنایع دیگر نمود. درحال حاضر این برند بعد از 6 دهه تلاش و انطباق با بالاترین استانداردهای بین المللی تولید ، به بزرگترین زنجیره تولید در کشور کره جنوبی و یکی از بزرگترین شرکتهای جهان تبدیل شده است.

برند هیوندای – Hyundai در زمینه های مختلفی فعالیت می کند ، از جمله :

برند هیوندای – Hyundai شناخته شده ترین گروه صنعتی و مهندسی به حساب می آید. این برند یک رهبر جهانی در تجارت و خدمات بین‌المللی برای محصولاتی از صنایع خودرو، محصولات الکتریکی و الکترونیک، ماشین‌آلات، فولاد، کشتی‌ها، گیاهان، مواد شیمیایی تا طیف گسترده‌ای از کالاهای عمومی است. این شرکت دارای تجربه تجاری گسترده، تخصص تأمین مالی قوی و توانایی استثنایی برای استفاده از آخرین اطلاعات از طریق یک شبکه جهانی متشکل از 30 دفتر در سراسر جهان است.

برندی که تقریباً تمامی افراد از کیفیت و کارایی محصولات آن راضی می باشند

برند هیوندای یک سازمان‌دهنده جهانی کسب‌وکار می باشد که از تخصص مدیریت مبتنی بر ارزش، رضایت مشتری و استعدادمحور آن حمایت می‌کند. هیوندای دارای یک شبکه فروش به 193 کشور است. در سال‌های اخیر، هیوندای فراتر از سواحل کره حرکت کرده است. این برند در ایالات متحده، چین، هند و اروپا نیز محصولات خود را عرضه می کند. امروزه فناوری هیوندای به دلیل کیفیت بالا و ارزش برجسته اش مشهور است. این برند تعهد به کیفیت، خدمات و فناوری را به ما یادآوری می کند. به همین دلیل است که شرکت هیوندای قادر به صادرات محصولات به سرتاسر جهان از جمله اروپا و ایالات متحده است. با وجود این که آن کشورهای اروپایی و آمریکایی محدودترین قوانین را در مورد کالاهای وارداتی از نظر کیفیت اعمال می کنند.

ابزارهای حرفه ای هیوندای به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت هیوندای کار خود را در کمتر از یک دهه آغاز کرد. اما به سرعت رشد کرد و به یکی از بزرگترین طیف ابزارها و تجهیزات موجود در سراسر جهان گسترش یافت. امروزه ابزارهای حرفه ای هیوندای در سرتاسر جهان با بالاترین استانداردهای کیفی مطابق با انتظارات یکی از برندهای مطرح دنیا تولید می شوند.

دریل شارژی 12 ولت هیوندای مدل HP122-L

محصولات برند هیوندای – Hyundai در فروشگاه مهد ابزار موجود می باشند. با کلیک بر روی این لینک می توانید محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات دیگر برند های ابزار می توانید از بخش معرفی برند ها در مجله ی اینترنتی مهد ابزار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *