مجله مهد ابزار

به مجله مهد ابزار خوش آمدید

سوکت ضربه ای روکش دار 2 در 1 کمپانی کلاین تولز معرفی شد. کمپانی کلاین تولز – Klein Tools این محصول جدید را تحت عنوان 2 in 1 Coated Impact Socket 12 Point 3/4″ & 9/16″ 66030 معرفی کرد. به گفته ی کلاین تولز ، این سوکت دو عدد از پرکاربردترین اندازه های سوکت را در یک سوکت دارد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین اخبار ابزار ، با مجله اینترنتی مهد ابزار همراه باشید.

سوکت ضربه ای روکش دار جدید کلاین تولز دارای طراحی تک انتها و دارای هر دو اندازه سوکت 9/16 و 3/4 اینچ است. به این معنی که با یک سوکت، شما عملاً دو سوکت دارید و نیازی به تعویض بین دو اندازه ندارید. همانطور که در تصویر می بینید ، این سوکت یک سوکت عمیق است. همچنین دارای درجه ضربه است بنابراین می توانید با استفاده از آن ابزارهای برقی ضربه ای خود را ببندید.

طبق گفته‌های کلاین تولز ، سوکت ضربه ای روکش دار جدید دارای طراحی 12 نقطه‌ای با گشتاور بالا است. گفته می‌شود قرار گرفتن آن راحت‌تر است و همچنین با بست‌های مربعی کار می‌کند. این سوکت یک درایو 1/2 اینچی دارد. پوشش آبی آن باعث می‌شود که به راحتی قابل دیدن و پیدا کردن باشد. این محفظه پلاستیکی بادوام همچنین از سوکت در برابر خط و خراش محافظت می‌کند.

ویژگی های سوکت ضربه ای روکش دار 2 در 1 جدید کمپانی کلاین تولز :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *